Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Funtana X50, Saito 82
Mini FuntanaX, Hacker 30
Easy 3D, OS 46AX (promobilde)
Ultimate 40 som nærmer seg takeoff
MiniTitan, noen oppgradert... (promobilde)
... samt noen flis etter en U-Can-Do 3D 60
Her er mitt helikopter, som er det eneste jeg har å fly for tiden.. Falcon 3D V3
Har en 40. motor som jeg skal kjøpe et nytt fly til.. Veit bare ikke hvilket enda
Får vel legge inn et bilde av et Stealth fly som jeg bygget for en liten stund siden, jomfrutur med for liten motor, så får prøve det igjen om et par dager
Noen av min fly park.
SD YAK-54 M DL 50, ikke min på bildet men min er helt lik, 46SIZE Super decathlon, multiplex acromaster, multiplex parkmaster
seagull Harrier 90 3d m crrpro 26ccm Robin jordel, vinge, Bat vinge, DLG, TOPLIGHT MEGA, SERENETY. FOX, Hangar-9 150size thunderbolt, El-Groovy, på vei inn i hangaren Graupner Taxi2400 m 50ccm F3b tragy 700 DG300 acro 4m.
mvh stin
Attached Files
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
hei! jeg har: multiplex acromaster, en kyosho f-16 med glow-dutched-fan, en carl goldberg piper j-3 cub, en zagi typhoon og en god blanding av en katana v2 46 og et rør
Attached Files
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment