Unconfigured Ad

Collapse

clipped wing katana 40?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nybegunda
    • Jun 2003
    • 729

clipped wing katana 40?

Hva mener dere om dette prosjektet da?
    (ESM Katana 40 med 80 4t)

hurtigveiledning i reparasjon av skadet vinge:
    Det sier seg vel selv at den enkleste måten å reparere en skadet vinge på er å sage bort den andre enden tilsvarende mye om det er 2 cm eller 20 cm er vel ikke så farlig. 20 cm er ikke mye. 200 mil er mye!(synes nå jeg)
    Jeg spurte en kar som har peiling og han sier det mest sannsynlig går bra!...Nå kan det jo nevnes at jeg spurte om han trodde det ville bety noe særlig om jeg fjærnet 5 cm..Kansje jeg lurte meg selv litt her da. Det var 20 cm....på hver side.... Men det er jo heller ikke så mye.
    Til dere som var lei av å høre maset mitt om at katanaen ikke hadde gjennomsynk: DET hører dere ikke mer mas om!

Grunnen til at det gikk galt sist var at modellen fant ut at den skulle rolle med det samme hjulene mistet trykket mot bakken. Sånt har den ikke drevet med før...den slo hjul og delte seg i tre deler
    Nå har jeg kortet inn vingene med mer enn jeg hadde for mye da den rollet for nær bakken, så nå kan den bare prøve seg igjen. (noe jeg tror den gjør) Da vil den kunne rolle helt rundt (noe jeg ikke tror den gjør)
    Det sies at man ikke skal si at man tar den siste turen, men jeg skal ha en tur til.
    "I am not a trained proffessional do not repeat this after me!!"
    Attached Files
    Last edited by nybegunda; 06-07-07, 00:37.
    Tor Helseth
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb
Working...