Hei folkens..
Jeg har da fått ervervet meg ett rødt exemplar av Calmato Sport flyet , med en SC 46 motor i.. Har ikke fått flydd dette enda, men det var noe jeg la merke til .. Framme i nesen på flyet så hadde eier før eier jeg kjøpte den av limt en del 35g lodd. Jeg spurte eieren jeg kjøpte det av om hvorfor det var limt lodd fremme på flyet, "jo, det hadde stått en 4takt i flyet". Er ikke det litt vel drøyt å hive 4 takter i(vet ikke motorstørrelse),samt og lime lodd sikkert en 100g+ helt framme?.. Er ikke Calmatoen noelunde ballansert med en 40-50 2takt + tx batt og fuel?
Jeg har da en Eclipse 7 og en flash 4 liggende.. Vilke motakere er å annbefale ?? Veit å ha hørt at eclipse7 ikke er den beste akkurat..
Er det sånn at du kan bruke div motakere, men må bruke Hitech krystaller om du bruker Hitech sender?
Har hørt om Spectra Modul til Eclipse.. Hva er det? Synth?

Jeg har da en Eclipse 7 og en flash 4 liggende.. Vilke motakere er å annbefale ?? Veit å ha hørt at eclipse7 ikke er den beste akkurat..
Er det sånn at du kan bruke div motakere, men må bruke Hitech krystaller om du bruker Hitech sender?
Har hørt om Spectra Modul til Eclipse.. Hva er det? Synth?
Comment