Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Heisann, er det noen her som kunne vært behjelpelige med å velge ut et 3d oppsett til meg for indoor flying, jeg hadde tenkt å bestille utstyret i fra unitedhobbies, og helst slik at jeg slipper mva pr pakke, jeg trenger alt uten om sender og batteri, kansje 2-3 komplette sett med forskellige motor osv, håper noen setter av noen minuter til meg i dag
Hold deg unna regulatorene til Hextronik. H-wing sine er mye bedre på spesielt 3D. Raskere respons og vesentlig mindre hosting i oppstart. Til et lett fly er det mange som liker denne visstnok http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBI...idProduct=2069 Jeg har ikke prøvd min enda.
Pakkene til towerpro med motor, esc og prop skal visst også være kurante. Har ikke fått testet den ene min enda der heller. Der er det fryktelig mange valg alt etter om du skal fly fort, tungt eller noe annet. Butikken har generelt for menge motorer nå etter min mening. Er omtrent umulig å finne frem i kaoset.
Av batteri så kan hexTronik 620mAh 3S 11.1v 15C virkelig anbefales. Jeg har tre stykker som har vært gjennom mye og som fremdeles yter perfekt. Lav vekt og nok ytelse og kapasitet. Batteriet på 460mAh fungerer også, men tåler ikke så mye strømtrekk. Prisen er omtrent uslåelig.
Når det gjelder anbefalingene så er det verdt å merke seg at en får rabatt for å gi gode anbefalinger. Legg gjerne inn en selv på noe du kjenner så får du 5% rabatt.
Last edited by bengtern; 25-09-07, 13:45.
Reason: Skriveleif
Visa via paypal. Det gir desverre rundt 2% gebyr, men det er vel eneste måten som går. Du trenger ikke å lage en paypalkonto, men du har lite å tape på å gjøre det. Slipper å taste en masse neste gang du handler hvis du lager konto.
helt sant. eneste som er minus er at jeg må betale 50spenn for hver gang jeg fører over penger til utlandske kontoer, så kansje bedre å bruke dei 50kr som engangssum sparer litt mer da? eller snakker du om at paypal skal ha 2% av alt jeg bruker?
Skulle det oppstå problemer har du også en ekstra sikkerhet ved å bruke visa/paypal i forhold til direkte overføring.
Angående motoroppsett:
Jeg bruker Axi 2204/54 på mine +/- 200g fly (Smove, NoLiemit, Ikarus Nemesis), dette er et godt utgangspunkt for sammenlikning.
Kjøp med en haug med GWS 8x4 propeller når du bestiller, det går en del propeller på indoor, og UH er meget rimelige på disse propellene.
Jeg vil anbefale deg å sjekke en del erfaringer rundt UH sine regulatorer, noen av de er visstnok bra mens andre har dårlig throttlerespons; det er ikke optimalt på en indoor 3d-kjerre.
Med axien min og 8x4 prop ligger jeg på max strømtrekk på 8-9A, noe høyt både for motor og mine 2s 300mah lipo. Erfaringsmessig er det dog svært sjelden at jeg bruker fullt pådrag, det er stort sett lunking opp til halv gass..
helt sant. eneste som er minus er at jeg må betale 50spenn for hver gang jeg fører over penger til utlandske kontoer, så kansje bedre å bruke dei 50kr som engangssum sparer litt mer da? eller snakker du om at paypal skal ha 2% av alt jeg bruker?
Kan ikke se noen grunn til å stresse med noe annet enn paypal. 2% er ingenting i forhold til den merjobben du får med å overføre penger. Si du shopper for 300kr, da er det 6kr i gebyr. Og overfører du penger så har du heller ikke beskyttelsen som Visa tilbyr hvis det blir noe rot.
åååååååååååååååå, du hadde kjøpt deg motaker også :P den koster nok 1000spenn her ja
Ser no ut som om jeg skal gå for paypal, 2% er ikke mye, eneste jeg har fått beskjed om å passe meg siden det finnes pirat paypal, og det er ikke fullt så kult.
en anna ting, hva vil KV si? hva er ok kv for en 3dkjerre, men igjenn så har jeg en eletric cat. som gjedna skal ha litt fart på seg. Stemmer det med at en må betale merveravgift over 300kr?
BTW: er ikke så imponert over axi 2204/54 som mangen skryter over, jeg hadde en cdrom motor som tahusved lagde til meg, beste motoren jeg har hatt, nettfør jeg felte tårer når jeg plaserte den elegant i en fortauskant
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment