Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei
jeg har hett fly fra marchand som heter sky fighter det er helt likt falcon fly
det jeg lurte på er om det går å bygge litt om på det slik at jeg får høyderor og balanseror?
Den der kan vel kanskje få større motorer.. bytte regulator + batteripakke +.. men vipps så har du et nytt fly.. ( det er vel kanskje ikke standard mottaker / elektronikk i den ?) I så fall kan du ............. legge alle ombyggingsplaner til side og kjøpe en ny...eller bygge
__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of Norway
kjøp deg en helt enkel trainer som du bygger fra begynnelsen av. da kan du virkelig mekke. jeg lager en twin av min Eagle. dette er en 150 vingespenn beregnet for 30-45 motor. se http://www.modellflynytt.no/showthre...d=1#post154297
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment