Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei Jeg har en bever som er om trent det samme flyet, vinga feks. er den samme.
Jeg har brukt os 70fs 4t og det er helt ok men, da må du modde motorbukken for og få den til og passe. supertiger 51 2t har jeg kjørt med flotører og det gikk veldig bra men, jeg ville ikke hatt noe mindre så da ville jeg ha anbefalt os sin 55 2t. Nå har jeg en ys63 4t og det er helt konge.
Jeg har en gammel webra 40 speed i min. Den går som ei kule så du trenger ikke noe mer enn en sprek 40 motor. Tror ikke jeg vil anbefale noe større eller 4 takt da landingshastigheten er høy nok som den er.
Jeg har en gammel webra 40 speed i min. Den går som ei kule så du trenger ikke noe mer enn en sprek 40 motor. Tror ikke jeg vil anbefale noe større eller 4 takt da landingshastigheten er høy nok som den er.
mvh
Ola
Det er mulig det har aldrig prøvd den med mindre en st.51 motoren. Dem jeg har rådført meg med andbefaler feks os50 -55 st 51 2t. kjenner en som har en saito 72 4t det funker veldig bra os 50 ring det funker bra. Han som har os 46(fxtror jeg) den funker bra uten flotører. med flotører blir det lit lite bånndrag. Med supertigeren så brukte jeg 11/5, med ys 63 og os 70 4t så brykte jeg 12/6 det funket også ganske bra, skal prøve 12/8 neste gang. Målte ys til 15400 syntes det er lit høyt. Kunne ikke se at IMPX hadde noe os 50 da er os 55 det nermeste. Jeg vil tro det blir veldig bra da den ikke er for tung, jeg personelig ville nok helst hatt en 50 motor isteden for 55. Man kan vel ikke ha for stor motor så lenge cg pungte er bra, det er utrolig morro med en ys 63 som drar flyet vertikalt uten noe serlig problemer. det orket ikke 51 motoren. (os 50 ring har mere hk og går roligere på tomgang.)
Jeg 4 stk hjemmelodda AA batteri så langt frem som mulig og da er tyngdepunktet helt fint. Men jeg tipper vektmessig så er en ny OS 50 SX lettere enn en gammel motor. Jeg har også mixet flaprons og det senker hastigheten litt ved landing.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment