Unconfigured Ad

Collapse

Blade epp, vurderes kjøpt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kapia
    • May 2005
    • 1435

hva er popflyer? aldri hørt om

Comment

• Lars N
      Moderator
      • Apr 2002
      • 2891

Med Blade får du ivhertfall nok utslag

Popflyer er en Shockflyer i EPP. Litt tyngre og litt mykere men neste skuddsikker
      Lars Norberg

Comment

• kapia
        • May 2005
        • 1435

men på en måte så hadde det jo vært litt gudd med epp, enten blade eller blitz, for jeg trenger en del øving med hoover litt kjipt om modellen er tung målet var å havne på 130g (max) fly klar

Comment

• kapia
          • May 2005
          • 1435

hvis epp er det jeg går ut i fra, så tåler det myyye juling når jeg skal grissla på med indoor :P

en anna ting: hvor baktung er modellene deres når dere driver mye med hoover? *tenketenke*
          Last edited by kapia; 06-11-07, 21:58.

Comment

• kapia
            • May 2005
            • 1435

klarer denne motoren evnt blitz epp? på 3s340mah eller 800mah

Comment

• muggi
              • Oct 2007
              • 20

Hei valget mitt falt tilslutt på Blade EPP, heldigvis for jeg er ny på indoor og denne tåler mye, hvis du stiver den opp.

Det jeg har gjort e:

depron skråstilt under på hverside av halen på flyet, brukte carbon istede for de medfølgende alu stengerene, så brukte jeg en carbonstang under vinga som går imellom kroppen under, sånn att den står i bue/spenn. da er flyet meget stivt.

ble noen liminger i snuta så fikk ett genialt tips om å ta en glassfiber duk rundt hele front partiet og gni det inn med uhu por, dette fungerer glimrende for den vil ikke sprekke opp og den den er ennå my. gikk masse i bakken siste jeg lekte på søndag og da ble det ikke no skader på fronten.

Flere som flyr denne i Larvik klubben.
              Den er rolig å fly.
              minus er at den veier litt mer og den har ikke like skarpe bevegelser som shokflyers. men de tåler ikke bakken igjen.

Perfekt til hover trening
              Anbefaler denne på det sterkeste.

det jeg bruker er:
              Motor = 150kr: http://cgi.ebay.com/F2730-RC-brushle...QQcmdZViewItem
              Servoer: http://www.rotorsport.no/product_inf...products_id=19 noe billigere på ebay.
              Batterier(kan ha høyere men disse er bra til depron senere): http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=893

Blir ganske rimlig oppsett. bruker oxo en ar6100 spekrum mottaker.

bra mottor feste er hylstere til tynne sprit tysjer

Comment

• Lars N
                Moderator
                • Apr 2002
                • 2891

Tror blitz'en kan bli i tygnste laget!
                Lars Norberg

Comment

• kapia
                  • May 2005
                  • 1435

mkay, tror jeg går for en blade jeg da kjempegreier dei batteria du ga meg tips om billige :P hehe, takk skal dere ha, bare pøs på.

muggi: et bilde sier mer en 100000ord :P

Comment

• muggi
                    • Oct 2007
                    • 20

Originally posted by kapia
                    mkay, tror jeg går for en blade jeg da kjempegreier dei batteria du ga meg tips om billige :P hehe, takk skal dere ha, bare pøs på.

muggi: et bilde sier mer en 100000ord :P
                    kammeraten min har flyet i bilen sin siden søndag. skal sende ut ett bilde når jeg får den tilbake.

den motoren er overaskende go forresten, så her har du mulighet til å kjøpe 10stk iforhold til en axi eller hyperion pakke

Comment

• kapia
                      • May 2005
                      • 1435

mhm, jeg har handla en motor fra unitedhobbies, men dei sender ikke pakken min noen servoer var ikke på lager. og no vil dei ikke bytte ut servoene med noen andre heller så jeg håper det ordner seg snart.

men til avstivning, var det at bladen vrei seg side vis? altså at halen ikke følgde med når du rolla?

Comment

• william123
                        • May 2005
                        • 2330

Ja, i en roll ligger halen ca 1/4 runde etter! Men Bladen er veldig stabil i hover!
                        William Jul Ringkjøb
                        Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• kapia
                          • May 2005
                          • 1435

ååji, er mye det asså! men vi får se, jeg skal jo førstogfremst "lære" meg å fly på¨nytt uten å være så breial at hvert eneste fly må i bakken etter 4 runder, eller rive det fra hverandre pga dårlige egenskaper

Comment

• william123
                            • May 2005
                            • 2330

Kanskje jeg tok litt hardt i, men at den ligger bra mye etter er det ingen tvil om sålenge du ikke stiver den av
                            William Jul Ringkjøb
                            Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• kapia
                              • May 2005
                              • 1435

ok, skal prøve på det vil dette såkalla "tuning" settet på elefun hjelpe noe særligt?

Comment

• muggi
                                • Oct 2007
                                • 20

jeg har det på, for det beskytter vingene når man gjører på ting/folk

Comment

Working...