Unconfigured Ad

Collapse

Miglet fra Great Planes.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ferry
    • Feb 2007
    • 456

Miglet fra Great Planes.

Noen som har prøvd Miglet eller XPD-8 fra Great Planes? http://www.electrifly.com/ductedfans/gpma1866.html Den koster kun 60 $ fra Tower Hobbies http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...glet&search=Go

Det flyet ser skikkelig morsomt ut! Er det noen gode grunner til å la være å kjøpe?
    Er det noen norske forhandlere som har det på lager?
  • Zniila
    • Mar 2004
    • 194

Jeg har en XPD-8 liggende, har ikke fått prøvd den enda.. Har lest litt om den på diverse nettsteder, og det de fleste sier er at den går fort nok
    Vurderer å stappe inn børsteløst dersom den viser seg å være stabil.

Comment

• Ferry
      • Feb 2007
      • 456

Originally posted by Zniila
      Jeg har en XPD-8 liggende, har ikke fått prøvd den enda.. Har lest litt om den på diverse nettsteder, og det de fleste sier er at den går fort nok
      Vurderer å stappe inn børsteløst dersom den viser seg å være stabil.
      Den ser rimelig kjapp ut, ja. Og med den størrelsen er den kanskje ikke det letteste å fly. Men har jeg forstått det riktig hvis den kan fly ganske sakte også? Børsteløs motor vil jeg og vurdere. Vet du om det er enkelt å bytte? Kanskje like greit å kjøpe børsteløst med en gang. Da trenger jeg ikke kjøpe regulator to ganger.

Comment

• Zniila
        • Mar 2004
        • 194

Tror det lønner seg å bygge den med børsteløst om det er hva du vil kjøre med. Ser nokså kronglete ut å komme til motoren når flyet er bygget (jeg kjøpte brukt), spørs om det må til skalpell og skarpt øyemål for å bytte.
        Men, skal prøve å få testa den i løpet av jula nå, så ser vi jo fort om børsteløst må til eller ikke.

Comment

• Ferry
          • Feb 2007
          • 456

Originally posted by Zniila
          Men, skal prøve å få testa den i løpet av jula nå, så ser vi jo fort om børsteløst må til eller ikke.
          Nå er jula godt og vel over... Har du noen erfaringer å dele? Jeg sikler på en Miglet, men skjønner ikke helt hva som er med i pakka. Det er to utgaver; en med vifte og børstemotor til $60, og en uten motor til $30. Men er det med vifte på den billige? Og hvilken motor skal jeg velge? Evt. måla på en motor som passer. Hobbycity har gjerne noe som passer.

Comment

Working...