Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har en XPD-8 liggende, har ikke fått prøvd den enda.. Har lest litt om den på diverse nettsteder, og det de fleste sier er at den går fort nok
Vurderer å stappe inn børsteløst dersom den viser seg å være stabil.
Jeg har en XPD-8 liggende, har ikke fått prøvd den enda.. Har lest litt om den på diverse nettsteder, og det de fleste sier er at den går fort nok
Vurderer å stappe inn børsteløst dersom den viser seg å være stabil.
Den ser rimelig kjapp ut, ja. Og med den størrelsen er den kanskje ikke det letteste å fly. Men har jeg forstått det riktig hvis den kan fly ganske sakte også? Børsteløs motor vil jeg og vurdere. Vet du om det er enkelt å bytte? Kanskje like greit å kjøpe børsteløst med en gang. Da trenger jeg ikke kjøpe regulator to ganger.
Tror det lønner seg å bygge den med børsteløst om det er hva du vil kjøre med. Ser nokså kronglete ut å komme til motoren når flyet er bygget (jeg kjøpte brukt), spørs om det må til skalpell og skarpt øyemål for å bytte.
Men, skal prøve å få testa den i løpet av jula nå, så ser vi jo fort om børsteløst må til eller ikke.
Men, skal prøve å få testa den i løpet av jula nå, så ser vi jo fort om børsteløst må til eller ikke.
Nå er jula godt og vel over... Har du noen erfaringer å dele? Jeg sikler på en Miglet, men skjønner ikke helt hva som er med i pakka. Det er to utgaver; en med vifte og børstemotor til $60, og en uten motor til $30. Men er det med vifte på den billige? Og hvilken motor skal jeg velge? Evt. måla på en motor som passer. Hobbycity har gjerne noe som passer.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment