Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
...skal den bare festes med den ene skruen midt under, eller har jeg gått glippa av noe i byggeanvisningen?
Bør det ikke være en bolt i forkant av vingen for å holde den rett?
Nope'...har aldri hatt noe problem der. Bare skru den fast med den ene nylonbolten. Jeg bruker heller ikke den skumgummiteipen i vingesadelen.
Synes vingen satt mer 'kontant' på flyet på den måten.
Eneste faren med den ene bolten er at en kan bli fristet til å dra til for hardt. Ett enkelt triks er å skruefast med ett kronestykke, når motstanden blir passe stor er bolten fast nok (har knekt vingebolten kun en gang og da var det ikke mere igjen av flyet heller, i de andre 5-6 krasjene så holdt den dessverre). Den gangen jeg fløy igjennom ett tre (4 meters bjørk) kom jeg ut på andre siden av treet med vinge og alt på plass, kun noen hakk i propellen (etter at jeg landet så stakk jeg av gårde å kjøpte ei rydde saks og det treets dager var talte ).
PS. Langt de fleste krasj jeg har hatt med Jupiter er fordi jeg har strukket strikken svert langt til tider, noe som dessverre lett hender når en flyr fly som overlever det meste av vanvittige take offs og landinger.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment