Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har sett litt på en f-22 raptor fra Hangar 9..
noen som har vert borti denne? erfaringer??andre "Jet" modeller med slik motor løsning på markedet som ikkje koster sjorten?
Bestillte meg en slik i høst, men har ikke hatt så mye flyging med den enda. Men dette er en modell som krever litt kraft i nesa, har selv en OS 52 og dette er vel ikke noe større enn den må være. Selve byggingen går meget greit og det tar ikke mange kvelder før den er flygedyktig. Med wing-dropsen og full flaps så får du en modell som ikke skyter fra deg i lufta, men jeg har nå montert servoer til flapsen for jeg ser på det som litt unødvendig når den er i lufta. Så vil du ha en trainer som ser litt spenstigere ut så er den absolutt til å anbefale.
T-Rex 500CF
F-22 Raptor Hangar9
Blade CX2
Mini Pulse XT E-Flite
Pitts Model 12 15e
Spectrum DX7
tenkte og bruke en 46 motor eg har i en annen trainer,men blir det for lite så må eg vel investere i større...er vel andre modeller som er byggd på samme måte,med tanke på motor mont..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment