Noen som vet hvor en får tak i denne her i norden?
Unconfigured Ad
Collapse
SIG Kadet MkII 25
Collapse
X
-
Jada
Eller kanskje ikke... er visst nyere ARF-versjoner av den..Absolutt ikke NLF-medlem lenger! -
SIG modeller selges også gjennom Hobbyco sine forhandlere.
Mvh
Lars Erik ArntsenComment
-
takk for svar og linker, men det nærmeste blir tydeligvis LT-25. grunnen til at jeg vil ha mk2 er shapen og trike-hjulsettet, samt at jeg har en os 25-fx. dessuten vil jeg bygge selv, synes nemlig det er skikkelig artig og konge avveksling til studering. skjønner det ikke er vanskelig å modifisere hjulsettet til trike, men liker ikke formen - som for meg betyr meget - på LT-25. vingen er bare 20cm mindre enn LT-40 og det tar seg bare ikke ut. virker uproposjonert. har prøvd å finne gode forhandlere i norden, men søkene mine har nok ikke slått helt til enda. flere tips? i verste fall får jeg prøve å bestille fra fabrikken, men portoen blir deretter. jada...Comment
-
Mener jeg så en annonse et eller annet sted ganske nylig, men er ikke sikker på om han fortsatt er i bransjen: B-S Hobby(import?) v/ Bjarne Sørensen i Porsgrunn... Kjøpte en 4star-40 fra ham for ca. ti år siden, bra service den gang, og han hadde det meste fra SIG på lager...
Verdt et forsøk?Bygger bedre enn jeg flyr...
ARF? Nei takk!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment