Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hmm, vet ikke med denne, men skulle ta jomfrutur på en cmp extra for en kar.. Var ikke noe hyggelig opplevelse.. va kort haleparti på denne også.. For å være ærlig så syns jeg flyegenskapene var bortimot elendige. Men den der kan jo være noe annet med..
Nei, denne vakke fullt to meter, husker ikke skikkelig åssen size det var, men den vakke så stor, men har både hatt og prøvd flere mindre extraer som fløy MYE bedre..
Jeg har en CMPro Extra 2m med Zenoah 45 motor. Denne flyr som en drøm.
Ingen flikke tendenser. Like snill å fly som en trainer, dette gjelder også landing.
Hadde tidligere en CMPro Extra 50 size. For å få denne flybar måtte man halvere rorutslagene som var oppgitt i manualen.
Den flikket lett hvis man dro litt for mye høyderor.
Da kjøpte jeg den Edgen istad. Regner med å begynne såvidt på den til helga. Dette flyet skal bygges sakte og ordentlig, ikke få det fortest mulig i lufte som jeg pleier.
Utstyret som skal settes inn blir:
Motor: Roto 35Vi
Servoer: 5 stk Hitec 5595TG + standardservo på throttle, choke styres for hånd
En stk Smart-Fly PowerExpander Sport
Batteri: 2 stk 2700mah NiMH
Og mulig det blir mere. Jeg kjøpe såpass kraftige servoer, så jeg kan bruke de i større prosjekter i fremtiden. Og pga jeg fikk en god pris på dem.
Skriver mere når jeg har hatt den i lufta, og ser hvordan den flyr
Det sier jeg deg, Jøllsrud, når du har prøvd flyet, og kommer med positiv tilbakemelding, skal jeg kjøpe likt fly som deg, for jeg synes at det var kanonstilig!
Det sier jeg deg, Jøllsrud, når du har prøvd flyet, og kommer med positiv tilbakemelding, skal jeg kjøpe likt fly som deg, for jeg synes at det var kanonstilig!
Jeg skal si ifra så fort jeg får testa det. Det blir nok om et par uker, siden jeg ikke vil stresse noe som helst. Og det er mitt første fly over vsp på 160, så jeg har ingen andre store å sammenligne direkte med. Men man merker om det flyr bra uansett.
Jeg syntes også det er tøft, og det lille jeg har kikka på det så virker det bra bygget. Starter så smått og sette det sammen i morra, så skriver vel litt om det da regner jeg med
Da kjøpte jeg den Edgen istad. Regner med å begynne såvidt på den til helga. Dette flyet skal bygges sakte og ordentlig, ikke få det fortest mulig i lufte som jeg pleier.
Utstyret som skal settes inn blir:
Motor: Roto 35Vi
Servoer: 5 stk Hitec 5595TG + standardservo på throttle, choke styres for hånd
En stk Smart-Fly PowerExpander Sport
Batteri: 2 stk 2700mah NiMH
Og mulig det blir mere. Jeg kjøpe såpass kraftige servoer, så jeg kan bruke de i større prosjekter i fremtiden. Og pga jeg fikk en god pris på dem.
Skriver mere når jeg har hatt den i lufta, og ser hvordan den flyr
Hei flott fly du har kjøpt, men den motoren du skal ha i den blir ikke den litt for liten??
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Tror ikke den motoren blir for liten.
Så en SD Extra på 2,2m med den samme motoren i går, og den hadde nok power til vanlig akroflyving, og denne blir en del lettere. Så tror nok det skal gå greit.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment