Var nede på den lokale hobbysjappa vår her i bodø og fikk tatt med meg hjem en slik kyosho modell. Settet så bra ut når jeg pakket opp og startet monteringen ganske umiddelbart.. Monterte litt sterkere servoer på høyde/sideror, ellers standard servoer. Hadde motor liggende og monterte i en West 50 v1 med pipe.. Hele byggingen gikk rimelig raskt for å si det mildt. Men dagen kom sist helg for testtur, var litt bekymret for jeg hadde for liten motor ettersom jeg leste på rcuniverse om de som hadde montert både 90 og 110 motorer i denne.
Skjønner det også i og med at jeg måtte laste no grønn jæ..... med bly i snuten for å oppnå en nogenlunde balanse i den. Uansett dro på og modellen lettet raskt, ikke ett klikk på balanserorene, men litt høyde ror måtte trimmes.Men ble paff over modellen, den gikk meget fort til å være ett slikt fly, begynte å glise mye etterhvert, dette gikk jo unna så det hylte. Syns den va veldig presis hele veien, landingen var rask, denne ville ha fart hele tiden.
Kan anbefales.
Skjønner det også i og med at jeg måtte laste no grønn jæ..... med bly i snuten for å oppnå en nogenlunde balanse i den. Uansett dro på og modellen lettet raskt, ikke ett klikk på balanserorene, men litt høyde ror måtte trimmes.Men ble paff over modellen, den gikk meget fort til å være ett slikt fly, begynte å glise mye etterhvert, dette gikk jo unna så det hylte. Syns den va veldig presis hele veien, landingen var rask, denne ville ha fart hele tiden.
Kan anbefales.
Comment