Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Setter sammen en u-can-du .46, og lurer på hvordan dere gjør det med montering av høyderorservoene? Hær skal rorhornene sitte på overiden av rorene(ifølge manualen),og det er jo en servo til hvert horn/ror, spm mitt er hvordan eg kan kople så servoene går hver sin vei på en kanal, eller kan eg bruke kanal7 på en eclipse på det,og isåfall hvordan?
Tenker man bør ha samme høyde på servoarmer og lik lengde på stengene.
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
Jeg er rimelig fersk på fly, men jeg har et fly som har 2 balanse-servoer. Og så har jeg en Spektrum-radio.
Jeg bruker 2 kanaler til disse servoene, og det krever at du har en radio hvor dette kan programmeres. På radioen min er det en funksjon som heter FLAPERON som må være på, og da har jeg høyre balanseror koblet til AILE på mottakeren og venstre til AUX1.
Nå kjenner jeg ikke til din Eclipse, men fordelen med å gjøre dette på radioen er at hvis noe beveger seg feil vei kan du bare reversere den servoen det gjelder. Dessuten slipper du å kjøpe noe ekstra..
Jeg er rimelig fersk på fly, men jeg har et fly som har 2 balanse-servoer. Og så har jeg en Spektrum-radio.
Jeg bruker 2 kanaler til disse servoene, og det krever at du har en radio hvor dette kan programmeres. På radioen min er det en funksjon som heter FLAPERON som må være på, og da har jeg høyre balanseror koblet til AILE på mottakeren og venstre til AUX1.
Nå kjenner jeg ikke til din Eclipse, men fordelen med å gjøre dette på radioen er at hvis noe beveger seg feil vei kan du bare reversere den servoen det gjelder. Dessuten slipper du å kjøpe noe ekstra..
Jepp, balanserorene kopler eg til kanal 1 og 6 på mottakeren, men klarer det ikke på høyderor.
Børge G Hansen
Futaba 10C 2.4FASST
Optic6
C17E
Dassler
T-Rex
T-Rex 600 N Pro
U-CAN-DO 46
Cessna Cardinal
Cessna 182 skyline
cap 232 27% alitalia
edge 540 vince
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment