Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Med blaut stripe og dårlig is på vanna var det greit å trekke ned i fjæra og lufte MiniMagene på saltvann.
Gikk for det meste greit, men en måtte jo selvsagt ditche
Med blaut stripe og dårlig is på vanna var det greit å trekke ned i fjæra og lufte MiniMagene på saltvann.
Gikk for det meste greit, men en måtte jo selvsagt ditche
Heldige du...Nyt mens du kan! - Flotte bilder forresten og fortsatt god vår til dere...
Mvh Einar - som hilser arg og galen fra et Tromsø i minus 12 - 15 og fyrer seg til fant...
( Ikke mye som er rett med klimaet nei...har tross alt levd en stund! )
Ja, det var modellen med Flycam One2 som kom til land oppned på slutten, men da var heldigvis ikke kameraet på lenger. (Ikke mitt fly... oransje merker på min).
Klimaet på Østlandet var absolutt te å leve med i dag Storsyklan begynne å dundre forbi på vegene.
eh..........Kremt...
Det er mitt fly som flyter på den litt pussige måten. Det var resultat av et forsøk på en long slow take off med påfølgende feilberegning av fart fra min side. Rotasjon med flikk er en øvelse man ikke trenger praktisere på vann. Turen gikk raskt hjem med skylling i vamt vann og spaying av CRC. Motoren stod og hakket en del frem og tilbake før den begynte å rotere igjen. Mer CRC og lot den gå en god stund etterpå. Tiden vil vise om det er noen senskader.
Det var moro å fly på vann da!!!!
RS
Ronny Sundbye
Young man, was that a landing or were you shot down?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment