Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vår i fjæra, sol og sjø.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vår i fjæra, sol og sjø.

    Med blaut stripe og dårlig is på vanna var det greit å trekke ned i fjæra og lufte MiniMagene på saltvann.
    Gikk for det meste greit, men en måtte jo selvsagt ditche
    Attached Files
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

  • #2
    Originally posted by joo View Post
    Med blaut stripe og dårlig is på vanna var det greit å trekke ned i fjæra og lufte MiniMagene på saltvann.
    Gikk for det meste greit, men en måtte jo selvsagt ditche

    Heldige du...Nyt mens du kan! - Flotte bilder forresten og fortsatt god vår til dere...

    Mvh Einar - som hilser arg og galen fra et Tromsø i minus 12 - 15 og fyrer seg til fant...
    ( Ikke mye som er rett med klimaet nei...har tross alt levd en stund! )

    Comment


    • #3
      Er det flycam one 2 du har montert på den ene?
      Video??
      Håper at det ikke var den som la seg å rygg...
      Tor Helseth
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Ja, det var modellen med Flycam One2 som kom til land oppned på slutten, men da var heldigvis ikke kameraet på lenger. (Ikke mitt fly... oransje merker på min).

        Klimaet på Østlandet var absolutt te å leve med i dag Storsyklan begynne å dundre forbi på vegene.
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          eh..........Kremt...
          Det er mitt fly som flyter på den litt pussige måten. Det var resultat av et forsøk på en long slow take off med påfølgende feilberegning av fart fra min side. Rotasjon med flikk er en øvelse man ikke trenger praktisere på vann. Turen gikk raskt hjem med skylling i vamt vann og spaying av CRC. Motoren stod og hakket en del frem og tilbake før den begynte å rotere igjen. Mer CRC og lot den gå en god stund etterpå. Tiden vil vise om det er noen senskader.
          Det var moro å fly på vann da!!!!

          RS
          Ronny Sundbye
          Young man, was that a landing or were you shot down?

          Comment


          • #6
            Stemmer det RS! Var første turene på tøfler for din del Moro ja?

            Skal bli deilig med varme sommerkvelder på Mørkvann med flottører etter en laaang slepedag på stripa.
            La sommeren komme

            Eller... Ikke ennå, må jo bygge ny TUG først. Det må visst du også RS?
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment

            Working...
            X