Unconfigured Ad

Collapse

Haimunn til A-10 Warthdog

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars N
    Moderator
    • Apr 2002
    • 2891

Haimunn til A-10 Warthdog

Er på jakt etter en haimunn til min A-10 Warthog. Noen som vet om hvor man kan få kjøpt dette i forskjellige størelser? Enten ferdig eller få laget!

Modellen er ca i skala 1:15....
    Attached Files
    Last edited by Lars N; 13-03-08, 09:48. Reason: påpekte leifer...
    Lars Norberg
  • ErlendM
    • Jun 2006
    • 631

Originally posted by Lars N
    Er på jakt etter en haimunn til min A-10 Wartdog. Noen som vet om hvor man kan få kjøpt dette i forskjellige størelser? Enten ferdig eller få laget!
    Det er ikke (skal ikke være) haikjeft - men en grisekjeft faktisk!
    Den kalles WartHOG (vortesvin) og ikke WartDOG (vortehund??). Det siste bildet viser jo en grisekjeft. Utrolig tøft fly!
    Da jeg var i militæret på øvelse på Ørlandet kom en A10 over stillingene våre. Fy flate... fløy utrolig sakte og bråkte noe sinnsykt!! Skjønner godt at den psykologiske effekten av dette flyet gjør effekten enda større enn den effektive maskinkanonen den også har - pluss de andre effektene...
    Erlend Moen
    Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

Comment

• bad scientist
      • Oct 2006
      • 1506

Synes det ser ut som de er tegnet på frihånd, jeg, ihverfall det siste bildet.
      Tror jeg ville malt dem på selv, etter å ha øvd en del først, eller ringt en venn som er flink til å tegne og male. Da får du en modell som ingen andre har.
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

Comment

• -Exlex-
        Forhandler
        • Nov 2003
        • 793

Originally posted by ErlendM
        Det er ikke (skal ikke være) haikjeft - men en grisekjeft faktisk!
        Den kalles WartHOG (vortesvin) og ikke WartDOG (vortehund??). Det siste bildet viser jo en grisekjeft. Utrolig tøft fly!
        Da jeg var i militæret på øvelse på Ørlandet kom en A10 over stillingene våre. Fy flate... fløy utrolig sakte og bråkte noe sinnsykt!! Skjønner godt at den psykologiske effekten av dette flyet gjør effekten enda større enn den effektive maskinkanonen den også har - pluss de andre effektene...
        A10 har tilnavnet Hog eller WartHog, som betyr svin eller vortesvin.

[Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

Comment

• Lars N
          Moderator
          • Apr 2002
          • 2891

Har vurdert å male den på selv, men vet ikke om jeg rekker det føs hanstholm turen. Så ingen som vet om noen som kan printe/skjære ut dekaler?
          Lars Norberg

Comment

• Jøllsrud
            • Oct 2007
            • 469

Hei.

Jeg kan printe og skjære ut dekaler til deg, i alle størrelser og farger.
            Men jeg må få alt av mål og oppsett. Så det blir riktig på din modell..

Anders

Comment

• flarssen
              • Jan 2005
              • 1842

Snuta er kanskje ikke det enkleste stedet å bruke dekaler.
              Er det GWS sin A-10?
              Fred Larssen

Comment

• Lars N
                Moderator
                • Apr 2002
                • 2891

Originally posted by Jøllsrud
                Hei.

Jeg kan printe og skjære ut dekaler til deg, i alle størrelser og farger.
                Men jeg må få alt av mål og oppsett. Så det blir riktig på din modell..

Anders
                Det hadde vært genialt Hva koster det sånn ca? Skal se om jeg får laget noen mål i kveld. Burde vel kanskje lage den i to deler vil jeg tro?

Dette er en Hangmodell i balsa og glassfiber, ikke GWS sin
                Lars Norberg

Comment

• Jøllsrud
                  • Oct 2007
                  • 469

Originally posted by Lars N
                  Det hadde vært genialt Hva koster det sånn ca? Skal se om jeg får laget noen mål i kveld. Burde vel kanskje lage den i to deler vil jeg tro?

Dette er en Hangmodell i balsa og glassfiber, ikke GWS sin
                  Hva den koster veit jeg ikke enda. Må se an størrelser og hvor mye jobb det er først. Hehe

Og to deler er nok smart, vanskelig å brette rundt snuta uten å få masse krøller og bretter.

Comment

Working...