Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ok, jeg skjønner, som sagt før jeg er helt grønn på alt som heter glow, og grunnen til at jeg spør er for at jeg har kommet over et fly som nevnt over med den motoren, så det spørst om han karen der har vært noe 3d flyger.
Det kommer helt sikkert til å fly, men neppe ubegrenset 3d. Vekten er opgitt til overkant av 2,5 kilo, og det klarer saitoen helt fint. Men den trekker neppe flyet vertikalt. Kommer litt an på hva slags flyging du har tenkt deg.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
og igjenn så er jeg ikke så tøff på glow, så det går jo ant å lære seg litt basic, for så å skifte ut motoren med noe større. men det kommer igjenn på servoene, om dem vil takle presset.
jeg har bare servoer som veien fra 8gram og nedover. så jeg er ren lettvekter, og det egner seg særs lite ute.takk for at dere hjelper! :P
Jeg har hatt en Razzle. Og det er et kjempefint fly å fly!
Og først hadde jeg en .61 SC totakter, men den blei for trøtt om man skulle hovre og dra mye vertikalt. Så jeg satte i en .91 SC totakter. Da blei den altfor sprek! Og den hovrer på 1\4 throttle og er altfor brå på gassen.
En .75 totakt vil nok fungere perfekt i den modellen. Etter hva jeg har erfart.
Jeg hadde sånne servoer på alle ror, og en standardservo på throttle. Og det fungerte helt fint.
Nå veit ikke jeg hvordan du flyr, men jeg hadde først 1300mah batteri, og det syntes jeg at jeg måtte lade litt for ofte. Så finn et batteri på 2000mah ++
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment