Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har fått litt dilla på Warhawk`s i forskjellige varianter.Hvilke fly syns dere er best,penest ect
Jeg har veldig sans for Spitfire,P40 Warhawk og driver nå å sikler på Hangar 9 sin p47 Thunderbolt
Har fått litt dilla på Warhawk`s i forskjellige varianter.Hvilke fly syns dere er best,penest ect
Jeg har veldig sans for Spitfire,P40 Warhawk og driver nå å sikler på Hangar 9 sin p47 Thunderbolt
Her har du satt i gang en diskusjon som aldri kommer til å ende
Jeg holder en knapp på den modellen jeg bygger, Westland Whirlwind.
jeg ser også at mustangen er et pent fly,men har ikke helt fått "tenninga" på det enda.
Det kommer sikkert uansett å havne en mustang i hangaren her i gården en gang tipper jeg
Jeg liker best F4U cosair en og på en sterk andre plass ligger p47 Thunderbolt disse er bare helt nydelige
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Om du er heldig å få se en Corsair "live", kan jeg garantere at du aldri glemmer det. Mye råere enn både Spit og Mustang. En stor Corsair med radial står høyt på ønskelista mi over modellfly jeg SKAL ha Den er bare rå. Så der er svaret mitt.
Som Knut Erik sier.. There's only one.. "The Queen of Okinawa..."
Har sett (og hørt!!) Corsair i formasjon med Spit, Hurricane og Seafire, og innrømmer gjerne at Spit og Mustang er veldig vakkert, men alikevel.. Måkevinger, radial og massemasse ooomph til folket!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment