Unconfigured Ad

Collapse

Bli med å finne et vinterprosjekt. (2 - 2.6m)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jab
    • May 2007
    • 407

Bli med å finne et vinterprosjekt. (2 - 2.6m)

Da er sommeren nesten her og sesongen er igang. Så tiden er inne for å begynne planlegging av neste vinterprosjekt.

Ønsker meg noe sport/akrobatisk i størrelse 2 til 2.6m som jeg har tenkt å elektrifisere.
    Har sett på de vanlige Extra, Cap, Yak og Sukhoi'ene fra Hangar9, Great Planes osv. men føler det er mer å velge i der ute som jeg ikke vet om. Air racer modeller? Kunne muligens også tenkt meg noe som har retracts og flaps, men må være sportslig da jeg fort blir lei av søndagskjøring. Er ikke på jakt etter WWII fly.

Fyr løs.
  • Guest

#2 Unapproved
    john glezellis flyr en somenzini pitts python 100 med hacker a150 14s 10000mah thunder power pakke. avbildet i nye model airplane news.
    ser spennende ut!

Comment

• william123
      • May 2005
      • 2330

Er det slik å forstå at du ikke vil ha en akro/3D modell, men heller noe som går fortere? Må det være skalamodell?
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

• jab
        • May 2007
        • 407

Originally posted by william123
        Er det slik å forstå at du ikke vil ha en akro/3D modell, men heller noe som går fortere? Må det være skalamodell?
        Ingenting galt med 3d modeller, er faktisk stor sjanse for at det er der jeg havner til slutt. Men vil gjerne ha alternativer.

Comment

• jab
          • May 2007
          • 407

Aeroworks sine modeller virker å være populære, samt får mye skrytt. Noen her på berget som har erfaring med elektro i dem? Er vel hovedsakelig den 94inch Yak 54'en deres som frister.

Comment

• william123
            • May 2005
            • 2330

AW er gode modeller som får mye skryt ja. Skal visst fly veldig bra! Har du sjekket ut modellene fra Extreme Flight?

Sitter å sikler på 50cc flyene, og for ikke å glemme den store 100cc Yak'en

Ellers så kommer Dietrich med en Extra 260 i 75cc størrelse om ikke så altfor lenge:

William Jul Ringkjøb
            Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Working...