Noen som har erfaringer med denne, eller kan fortelle meg hva som kan være feil når modellen vil vri seg til høyre i loop. Hadde ski på flyet første turen og trodde dette var problemet. Prøvde med hjul, og det var ikke noe forskjell.
Unconfigured Ad
Collapse
Pole Cat .50
Collapse
X
-
Pole Cat .50
Futaba 9C Super Synth
Extra 300s (60size) - os108
Pole Cat .50 - SC 46
Spitfire - os25fx
Robbe Do-It (til salgs)
Tamiya TNX 5.2RTags: None -
Har ingenting med flyet ditt å gjøre. Dette skjer med absolutt alle fly og kommer av momentet i proppellen din og "slip stream" fra propellen som treffer finnen/sideroret. Modellen vil vri seg litt ut av stilling spesielt når motor pådraget er høyt og hastigheten er liten!
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fast -
Hei! Ikke får å stjele tråden din, men jeg har akkurat bygget samme flyet og installert samme motor. Har enda ikke tatt første turen. Er det noen modfikasjoner du vil anbefale før jeg tar det opp, eller noe jeg bør være obs på? Hvordan er det under landinger? Er det veldig høy stall-speed på det?Med vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK
|| JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||Comment
-
Nei jeg gjorde ingenting modefikasjoner før jomfruturen. Flyet mitt ville bikke over til sidene når jeg fikk lav fart på innflygingene, så vær obs på det. Men nå ligger det på byggebordet grunnet avrevet understell...Futaba 9C Super Synth
Pole Cat .50 - SC 46
Spitfire - os25fx
Robbe Do-It (til salgs)
Tamiya TNX 5.2RComment
-
Har ingenting med flyet ditt å gjøre. Dette skjer med absolutt alle fly og kommer av momentet i proppellen din og "slip stream" fra propellen som treffer finnen/sideroret. Modellen vil vri seg litt ut av stilling spesielt når motor pådraget er høyt og hastigheten er liten!
Mvh OJFutaba 9C Super Synth
Pole Cat .50 - SC 46
Spitfire - os25fx
Robbe Do-It (til salgs)
Tamiya TNX 5.2RComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment