Har kjøpt slikt et smokekit som innebærer en tank med væske som har et inntak for trykk, og et uttak for væske (til eksospotte) i bruksavisningen står det at man skal sette nippel for trykk i bakplata på motoren (motoren er en OS LA65). Dette fungerer dårlig, siden råden og veiva står klin inntil den, så jeg skrudde inn nippelen i bakveggen på motoren så den står inn i innsugninskanalen. Problemet er at en glowmotor vibrerer jo rimelig heftig, så spørsmålet jeg sitter igjen med er: hvordan får jeg festet nippelen så den ikke rister løs? Noen som har noen tips? Locktight vil ikke fungere siden motoren blir for varm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tips om trykkuttak på motor?
Collapse
X
-
Tips om trykkuttak på motor?
Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noTags: None
-
gjengeteip/c.a.?Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
-
Originally posted by jstn View PostHar kjøpt slikt et smokekit som innebærer en tank med væske som har et inntak for trykk, og et uttak for væske (til eksospotte) i bruksavisningen står det at man skal sette nippel for trykk i bakplata på motoren (motoren er en OS LA65). Dette fungerer dårlig, siden råden og veiva står klin inntil den, så jeg skrudde inn nippelen i bakveggen på motoren så den står inn i innsugninskanalen. Problemet er at en glowmotor vibrerer jo rimelig heftig, så spørsmålet jeg sitter igjen med er: hvordan får jeg festet nippelen så den ikke rister løs? Noen som har noen tips? Locktight vil ikke fungere siden motoren blir for varm.Kjell Ove
Lillehammer MFK
CMP Super Chipmunk
ESM Cessna 185
Raptor 50 T
CMP Cessna 182 ---I Eske!---
Comment
Comment