Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har en Power Z,
det er riktignok i biter,
men det var gøyt i de 18 sekundene som jeg fløy...
...det jeg lurer på er hva andre som har flydd litt lengre enn jeg synes om flyet,
bra, dårlig etc...
mr Kirk ! Knallbra beskrivelse av Power Z "Det flyr jo ikke fortere enn en skillpadde med to brukne ben."
Det er faktisk en av de beste beskrivelsene jeg har sett på en stund.
Power Z er kanskje et av de dårligste Elektroflyene jeg har prøvd, og er vel nesten i grenseland for hva som skulle være lov å selge i butikk til uvitende "rc-piloter"
Her finner du nyheter, artikler og alt du trenger for modellflyging – skrevet av og for modellflygere.
mvh Kjetil Sandal www.modellfly.no
-----------------------------------------------------------------------
Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..
Er ikke helt uenig i Kjetil der!
Det triste er at det var Modellhobby AS som solgte dette og ikke Brio på hjørnet...... Bør vel være "litt" kvalitetskontroll på vareimporten.
PS! Så at denne pakken kostet 1495,- Hallo!!! Vet du hvor mange øl dette er
<font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: klausre den 2001-11-11 07:39 ]</font>
Selv har jeg bygget en Wingo som også er en liten elektro modell. Men jeg har bygget den om med BØRSTELØS motor og med flottører !!! Den kommer til å gå noe jæ"#€%"#€ig
bilder av den kommer på siden min under elektro snart.
Men det ble litt dyrere en beregnet he,he. Bare motoren koster jo 1300.- og må ha spesialfartsregulator til 900,- og spesial batteripakk xxx , mern jeg ville vise at et lite PUDDING fly hvirkelig kan bli bra istedet for å kjøpe 3 forskjellige møkkafly så har jeg nå en liten TURBO !
Kjetil
Her finner du nyheter, artikler og alt du trenger for modellflyging – skrevet av og for modellflygere.
mvh Kjetil Sandal www.modellfly.no
-----------------------------------------------------------------------
Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..
Vel,vel.Det er mye useriøst en skal se(høre)fra til dels voksne personer.At man ikke kan fly en Power Z forteller mer om personen enn "leketøyet".Har selv hatt i aktivitet et eksemplar i bortimot et år og flydd mellom trær,bygninger,kraftledninger og mellom bena!! uten at det har bydd på særlige problem.Lander det stort sett rett opp i hånden så det er synderlig små problemer å få det ned helt.
Power Z er et elendig fly! Jeg kjøpte det for en stund siden og det flyr ikke skikkelig!
Jeg har ikke klart å knuse det selv om jeg kjørte i en fjellvegg!!
Det andre er at den V-halen virker ikke i det hele tatt, enten så svinger den ikke i det hele tatt eller så svinger den kun til den ene side! Angrer på at jeg kjøpte det!
Har også en Power Z det med at den bare svinger til den ene siden har kostet med en del ubehagelige klatreturer. Men jeg går utifra at det er til venstre den ikke svinger så tror jeg jeg vet hva problemet er : siden den har lite vingespenn og ikke balanseror. Så rotere propellen relativt fort som da (i følge min teori) vil føre til at flyet legger seg mot høyre og vil da veldig lett svinge til høyre og vaskelig til venstre. Men jeg troe også jeg har en løsning : hvis du tar en pappbite og limer på de små flapene (eller hva de nå heter) vill flyet sansynlighvis bli mer manaureringsdyktig. MEn men får ha det gøy med det til det til jeg får summet meg til å kjøpe et skikelig moddellfly.
Noen som kan anbefale en slowflyer som faktisk flyr bra, og kan flys litt akrobatisk uten å koste for mye? Bygger gjerne fra tegning, har du en tegning liggende på pcen så ikke nøl med å sende den over til meg
Thomas, jeg har .dxf tegning på funfly elektro i speed 400 størrelse. Har ikke bygget selv, men flere andre har gjort det. Fikk tegningen fra formuet på Ezone, det flyr visstnok veldig bra. Putt i en Hacker BL20 15 motor eller en mega 16 og du kan ha mye moro.....
Har andre tegninger også, bla. Spitfire og Hawker Seafury for den som er interessert.
Jeg selger et alternativ, koster bare litt mer enn Skywave, PowerZ og alle disse snodige farkostene. Det tåler mer, har mye bedre radio og kan hvirkelig styres på tradisjonell måte med 3 fulle kanaler. Klarer enkel akrobatikk også. Nå er det sikkert ikke popp at jeg driver noe reklame her så de som har spørsmål får maile meg, bare måtte si ifra etter alle de tåredryppene erfaringene som ble fortalt om her .
Noen som kan anbefale en slowflyer som faktisk flyr bra, og kan flys litt akrobatisk uten å koste for mye? Bygger gjerne fra tegning, har du en tegning liggende på pcen så ikke nøl med å sende den over til meg
Pico stick'en er en helt glimrende slowflyer. oppfører seg fint i luften,
og ett helt nydelig eksperimentfly! Men hvis du kjøper det, bytt ut batteripakken fra 7,2 til 8,4 volt og erstatt trepinnene som holder vingene
med carbon
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment