Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fh Ouya .46 F3a Arf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fh Ouya .46 F3a Arf

    God kveld folkens.

    Begynner med adressen: http://rcnet.no/b2b/product_info.php?products_id=411

    jeg er ikke noe vant med store fly, så her lurer jeg rett og slett på om jeg vil få en bedre opplevelse med å velge å kjøpe en glow motor, kontra el.
    Å kjøpe skikkeligt utstyr for elektrisk drift er en dyr afære om en skal ha det skikkeligt. jeg har en del utstyr men alt for små batteri, siden jeg egentlig har drevet mest med inndørs flying.
    har også meldt meg inn i klubb, så det blir utendørs i sommer.
    uansett, dem vil jeg med tiden kunne utføre en del 3d øvelser med dette flyet tror dere?
    og vil dere annbefale 2 eller 4 takt, og hvorfor, hva er forskjellen.
    servoer, hvor mye bør dem klare å holde imot på en slikt fly. rekner med å utøve litt hoover og litt kjappe harde øvelser.

    Hilsen
    Kapia

  • #2
    Ouya`en er ikke i nærheten av å være en 3D-modell... Grov feil i reklamen.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      det var jo litt synd da, hadde ikke du den type modell en gang i tiden?
      jeg blei og litt inspirert av en tråd her inne som omtalte f3p osv.
      jeg har jo prøvd å holdt på litt i vinter!
      så kansje jeg kan ta steget ut i sola med en slik modell.
      men jeg hadde håpt den kunne i alle fall hoovre osv. men har vell kansje litt små ror flater?
      Last edited by kapia; 31-05-08, 21:40.

      Comment


      • #4
        har hatt ouya først med glow og så med elektro. med glow aå prøvde jeg både sc40 2t og sc52 2t 40 var greit nok til normal acro 52 motoren var å anbefale. elaktreo var en pjs motor med 2500gram thrust. og det var sånn passe men ikke mere.

        Jeg er ingen 3d flyger og prøvde aldri det med det flyet. men den er veldig fin til acro trening. og er veldig lettflydd. Vurderer faktisk å kjøpe meg en ny. da blir det litt større elektro oppsett.
        TowerPro 3520-7
        og 5S lipo.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          ok, jeg skjønner, elektro er så dyrt å feile med. krever så mye utstyr, er jo kjempe kjedeligt å ødelegge en pakke. så jeg tror nok jeg uansett kommer til å gå for glow på en så passe stor modell.

          Comment

          Working...
          X