Fant en god gammel SIG King Cobra .60 ny i eske som jeg fikk for 600 spenn idag. Den blir fin å putte noen gamle servoer og en gammel ST 90 jeg har liggende i. Hvor skal dette ende? Jeg tøkke ta det med hjem. Da blr det skilsmisse. Det er 5. flyet jeg kjøper på et år.
Unconfigured Ad
Collapse
Nei og nei hvor skal dette ende
Collapse
X
-
Nu är ju jag nybörjare, men har i löpet av 2 månader köpt 3 stycken fly.
Jeg pleier og si at jeg fikk det (gjorde det med det siste), at noen ville bli av med det.MFK Blue Max
www.mfkbluemax.comComment
-
Eller bare spørr hvor mange bukser/gensere eller sko har den bedre halvdel kjøpt i det siste? Prisen på dette er jo ikke så forskjellig fra en modell
Hvor kommer du over godbiter som SIGen?Comment
-
Alltid et gedigent dilemma...
Men for 600 spenn synes jeg ikke det burde være noe større problem
Da er det bare å ta esken under armen og spankulere rett inn. Spør hun, så er det bare å si; "hva da?? -Åja DEN ja... Jeg bare hjalp butikken å rydde litt...".
Det hjelper hvis du river litt i esken slik at den ser sliten og ødelagt ut..
(Neida, dette har jeg ALDRI prøvd...)
Har handlet rundt 5-6 fly i år, og det hjelper som regel og skape MASSE blest hver gang jeg selger et... Det er pluss i boka
-Litt mindre blest når nytt fly ankommer...Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
I-grunn bare en ting å gjøre: få henne til å kjøpe noe hun egentlig ikke har råd til, uten at hun kan skylde på deg for det, ikke kommenter det slik at hun kan gå i forsvar, bare "steke i sitt eget fett".
Når du så henter fram flyet vil hun neppe tørre å si no.'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.
Ørjan RappComment
-
Bare fortell henne at du kjenner noen (meg) som er myyyye verre (
) og som bare i dag har handla 5 nye fly (ja
5 ) selv om han har et par dusin fra før av (
) eller kanskje flere...
Noen som skal kjøpe noe brukt???Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Originally posted by jooBare fortell henne at du kjenner noen (meg) som er myyyye verre (
) og som bare i dag har handla 5 nye fly (ja
5 ) selv om han har et par dusin fra før av (
) eller kanskje flere...
Noen som skal kjøpe noe brukt???MFK Blue Max
-
Re: Nei og nei hvor skal dette ende
Originally posted by Jon WoldFant en god gammel SIG King Cobra .60 ny i eske som jeg fikk for 600 spenn idag. Den blir fin å putte noen gamle servoer og en gammel ST 90 jeg har liggende i. Hvor skal dette ende? Jeg tøkke ta det med hjem. Da blr det skilsmisse. Det er 5. flyet jeg kjøper på et år.
OddOdd Sundet
http://www.imacnorge.noComment
-
Re: Nei og nei hvor skal dette ende
Originally posted by Supra25Originally posted by Jon WoldFant en god gammel SIG King Cobra .60 ny i eske som jeg fikk for 600 spenn idag. Den blir fin å putte noen gamle servoer og en gammel ST 90 jeg har liggende i. Hvor skal dette ende? Jeg tøkke ta det med hjem. Da blr det skilsmisse. Det er 5. flyet jeg kjøper på et år.
OddMFK Blue Max
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment