Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei eg har no kjøpt meg eit nytt fly (U Can Do 3D EP) og eg har flydd det for føste gang i dag. Første turane gjekk greit, men litt seinere på kvelden skulle eg ut å fly litt og eg flydde ca 2 minutter og da sluttet alt å virke. Eg kom heim og da lokta fartsregulatoren svidd ka kan ha kjedd? er det noe eg kan levere inn igjen å klage på?
Takker for alle svar.
Fly:
AT-L
Happy fly 20
Katana V2 70
Helikopter:
Raptor 50 SE
T-rex 450
TWISTER MEDEVAC ARMY
har vært borti omtrent det samme med ett annet type fly.. da brant fartskontrollen seg og jeg klagde 2-3 ganger pga samme skjedde igjen. de jeg kjøpte den hos tok den da inn og måletstrømtrekk på motor og det var mere enn fartskontrollen tålte så fikk da større fartskontroll gratis da.. kan være noe sånt.. dette flyet har det ikke vært noe problem med fartskontroll og motor lenger.
Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment