Unconfigured Ad

Collapse

Great Planes Super Sportster 40 MkII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Futaba4ever
    • Sep 2007
    • 252

Great Planes Super Sportster 40 MkII

Etter å ha flydd en T-Hawk og et seilfly som er akkurat som å styre en murstein, føler jeg at jeg ikke trenger å fly høyvinget trainer, ettersom jeg klarer å håndtere seilflyet når jeg belaster det så mye det orker før det detter sammen. Har aldri vært i bakken med det, enda jeg har flydd i mye vind. Så skal jeg til Larvik i morgen, og tenkte meg en tur innom Norwegian, for der så jeg at de hadde Great Planes Super Sportsteren oppført som en nr. 2 modell, og til en rimelig penge. Er det noen som har erfaringer med dette flyet? så en som fløy en når jeg var på stripa til Larvik MFK, og den så ut som en morsom sak som gjør akrobatiske øvelser.

Link til flyet hos NM: http://modellers.com/waModellersSbo/...tId=1944&blId=
    Øyvind Kveen Fagervold

-Graupner Club Star

For tiden få fly
  • Jwken
    • Nov 2007
    • 38

har bygd super sportster 40 kitet som er helt likt arf utgaven og er veldig fornøyd med flyets fly egenskaper. Seiler helt fint ut noen fall tendenser, fart i massevis er det selv med en 40 size motor, er så langt stor fornøyd. så når super sporstern min engang takker for seg vurderer jeg sterk å rive ARF utgaven av Super Sportster 40 MK II
    har nå noe flygende greier

Comment

Working...