Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Hvor får man kjøpt MK dual elevator overføringer ?
Hvor får man kjøpt MK dual elevator overføringer ?
Har prøvd i Norge, (RS Hobbyimport, Torbjørn og Kåre),, søkte også på Tower hobbies.
Skal bruke det på en Spigas 90 i stedet for v-stag. Alternative løsninger mottas med takk
Espen Mortensen
Spigas 90(Ola Fremming)
Psykopat XL (Jack Farstad)
Super Diablotin( JR)
Edge 540 3d
Lieraider
Tragi 702
Jeg kjøpte en variant hos Norwegian som jeg tror kommer til å fungere aldeles utmerket!!
(Den ligger ikke fremme i butikken, så du må spørre om de kan hente den på lageret )
Mener den kom på rundt 150kr eller noe jeg.
Fikk tak i noen fra Protech på Teknisk Hobby for 200 kr, med kulelager, gleder meg til å få ta en nærmere titt.
Takker for tips
Spigasen min gikk i bakken i slutten av en 4 kant loop, vingen knakk i lufta, han som hadde bygd den hadde ikke latt glassfiberforsterkningen gå ut forbi kroppen.......... måtte han døøøøøø....
Bygger nå en ny......
Hilsen Espen
Espen Mortensen
Spigas 90(Ola Fremming)
Psykopat XL (Jack Farstad)
Super Diablotin( JR)
Edge 540 3d
Lieraider
Tragi 702
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment