Ja - det er sikkert spurt opp og i mente om "hvilket fly skal jeg kjøpe"!! Og det står MYE rundtomkring ang nybegynnerfly og nå mener jeg selv at jeg har kommet over det stadiet. Har en Stryker F27c, og har kun skifta regulator på denne (originalen forsvant i hvit røyk og mistenkelig lukt) Godt fornøyd, og har enda tilgode å bli medlem i "balanserorsklubben" eller alle de andre klubbene som gjerne ender opp i en uhyggelig stillhet.
SÅH: da kommer spørsmålet: hva blir fly nr to??
Er ikke spes gira på "ww2-modeller" (enda), men mer retning 3D og moro kanskje?
Har lest litt tester/meninger/byggelogger osv og funnet et par alternativer:
Litt størrelse, men koster dette skjorta med alt av batterier ol??
http://www.modellflynytt.no/articles...-MD/Side1.html
Ok - tok linken til byggeloggen her, men dette virker som et lite og morsomt fly. Men blir det litt for likt den lette strykere'n som blir til tider overkant påvirka av et lite vindkast?
Har en DX7 fra Spektrum som styrekonsoll, så regner med den bør være "kompatibel" til disse to?
Har noen andre forslag eller kommentarer blir jeg glad for det.
Ja - jeg har tenkt å gå for elektro, selv om det virker som om det virker som om den lokale butikken helst driver med nitro. (med unntak av små depronmodeller og nevnte Stryker da). Er det dumt?? - tenker da litt på deletilgang+++ om det skulle bli problemer?
Puh - langt detta innlegget her, men håper noen tar seg tid og kommer med noen tips.
På forhånd takk.
SÅH: da kommer spørsmålet: hva blir fly nr to??
Er ikke spes gira på "ww2-modeller" (enda), men mer retning 3D og moro kanskje?
Har lest litt tester/meninger/byggelogger osv og funnet et par alternativer:
Litt størrelse, men koster dette skjorta med alt av batterier ol??
http://www.modellflynytt.no/articles...-MD/Side1.html
Ok - tok linken til byggeloggen her, men dette virker som et lite og morsomt fly. Men blir det litt for likt den lette strykere'n som blir til tider overkant påvirka av et lite vindkast?
Har en DX7 fra Spektrum som styrekonsoll, så regner med den bør være "kompatibel" til disse to?
Har noen andre forslag eller kommentarer blir jeg glad for det.
Ja - jeg har tenkt å gå for elektro, selv om det virker som om det virker som om den lokale butikken helst driver med nitro. (med unntak av små depronmodeller og nevnte Stryker da). Er det dumt?? - tenker da litt på deletilgang+++ om det skulle bli problemer?
Puh - langt detta innlegget her, men håper noen tar seg tid og kommer med noen tips.
På forhånd takk.
Comment