Heisann, jeg byttet til meg et fly for noen dager siden men den gamle eieren visste lite om flyet. Så mitt spørsmål er: er det noen som vet noe om dette flyet? Navn, flyegenskaper og sånne ting. Det er egentlig et nesehjulsfly med hovedhjulene festet på vingen.
Unconfigured Ad
Collapse
Noen som har sett dette før??
Collapse
X
-
Tags: None
-
Minner om en SIG modell (four star, super star eller noe sånt. I så fall skal det fly bra).Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Famous last words? Hey watch this! -
Comment
-
Hva er det beste ang. farger? Noen sier lyse farger oppå mens andre sier lyse farger under. Jeg tenkte at jeg skulle ha den helt blå under.
Ellers har jeg hørt det er bra med f.eks. striper under siden det blir veldig lett å kjenne igjen, selv på lange avstander. Jeg hadde en Extra som var trukket likt oppe og nede og den var det umulig å se hva som var opp og ned på fargene, men man "husker" jo hvordan flyet ligger (det hendte aldrig att jeg ikke så hvilken vei det fløy).Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
er der ingen der kender dem.Comment
-
Comment
-
Modell Striker ok men produsent da?Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Famous last words? Hey watch this!Comment
-
Dette ble kjempebra, håper at det flyr like bra som det ser ut til.
Comment
-
Det sto RTF Models og en engelsk adresse på esken, men jeg trodde RTF sto for Ready To Fly jeg?? Er det en produsent og, for flyet var ikke Ready To Fly når jeg fikk det.Align T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
synes det ser ut som en gangster 52.Hadde en sånn en gang men den lidde en tragisk skjebneAlign T-Rex 700
Align T-Rex 250
Hangar 9 Sundowner
Hangar 9 Spitfire mkII,Saito FA100
Dynam Extra 330
Vmar Easy 3d,TT pro 46
ARC Cessna Cardinal
Hacker Arrow 3d (ikke ferdigbygd)
CMPro Giles 202 140size,Roto 35vi
GreatPlanes P40 Warhawk (os25LA)
ǝʌısuǝdxǝ sı dn puɐ dn sı uʍop ''''pǝʇɹǝʌuı puɐ ʍo1 buıʎ1ɟ uǝɥʍComment
Forum Bottome ADS
Collapse