Unconfigured Ad

Collapse

tips til .90 size fly

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kapia
    • May 2005
    • 1435

tips til .90 size fly

Heisann, hadde i går jomfru tur på harrier 3d. Den smaffa jeg selvsagt rett i moderjord etter 3min. (batteri feil, går jeg ut i fra)
    No sitter jeg med en 1.20 4 takter motor, samt litt radio utstyr.
    Noen som har et tips på et billigt fly helst i 3d sjangeren til en uhyggelig lav pris,
    slik at jeg får luft under vingene snart igjenn.
    hilsen ny hus eiger!
  • kapia
    • May 2005
    • 1435

http://www.throttlestore.com/fly/spo...e.aspx?lang=NO

snakkte med han i throttle shop og fikk det flyet annbefalt til 3d osv. var jo grei pris da

Comment

• Ja9
      • Dec 2002
      • 572

litt eller veldig offtopic men ser i profilen din at du er fra Husnes.
      Hvor i bygda flyr dere modellfly? Jeg er der oppe som regel ett par ganger i året og har lurt på å ta med meg ett fly i bilen. ( Er på Sør-Al på serviceoppdrag en eller to i året )
      Jan Eric Klausen
      Forus RC Klubb

Comment

• kapia
        • May 2005
        • 1435

heisann, kjekkt det da. Vi er egentlig mangen på husnes og omegn som holder på, vi har en klubb i omvikedal (ca 20min kjøring) ellers holder vi til på bakkene rundt om i bygdene:P skulene er en bra plass å begynne. ellers handland gård, som også er en 10mins kjøring fra husnes sentrum.
        Hva service holder du på med?

Comment

• johanngj
          • Nov 2007
          • 533

Hei! Har kjøpt en Cap 232 fra elefun. Finnes i gult Breitling-skjema, og et hvitt\blått. Den er 160 cm i vsp, og koster 1400,- Bygger den nå, og er ikke veldig fornøyd. 4-taktere er dårlig egnet pga canopy, og manualen er intetsigende. Jobber med en lang review, og ville bare oppsummere med at den er en dårlig ARF hva angår montering/tilpassing, men hvordan den er i luften vet jeg ikke enda.

Hadde jeg visst det jeg vet idag, så hadde jeg heller kjøpt en edge fra throttlestore som henvist til lenger opp. Greit å drive litt etter eliminasjonsmetoden også

Lykke til!
          Med vennlig hilsen
          Johannes Gjessing GMFK
          || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

Comment

• Ja9
            • Dec 2002
            • 572

Jeg jobber med service på luftkompressorer.
            Kanskje jeg må dra med en Dlg eller noe elektrogreier neste gang jeg skal opp dit.
            Jan Eric Klausen
            Forus RC Klubb

Comment

• kapia
              • May 2005
              • 1435

jah, det er sikkert og visst. Jeg får se om jeg får flere tips inn i løpet av helga.
              Jeg flytter inn i det nye huset om 1 uke, så det spørst hva tiden kommer til å tilate av fritid i det kommende året. derfor må jeg bygge før jeg flytter :P

edit: den capen du snakker om, det er vell 60 size?
              Last edited by kapia; 23-08-08, 07:45.

Comment

Working...