Unconfigured Ad

Collapse

Hvorfor driver dere med fly/heli?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heliman
    • Mar 2006
    • 1254

Måtte ha noe å sysselsette tankene med etter å ha vært gjennom en heller trasig periode i livet.
    Mitt krav til hobbyen var i utgangspunktet at den skulle oppta mest mulig tid uten at det gikk ut over resten av familien,at det ble så morro er som rune sier en bonus.
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

• hiTmanhiT
      • Jun 2008
      • 131

Begynte nå om sommeren 2008 med mitt Cessna 400 EP fra Dynam.
      Mye av grunnen, var at eg alltid har hatt lyst på et radiostyrt fly, og fly generelt alltid har intressert meg. Men hadde aldri seriøst tenkt å begynne egentlig. Men så fant eg Norwegian Modellers sin jubileumskatalog fra 1998 på hytta, og bladde gjennom flysidene om og om igjen.
      Så da tok det ikkje lange tiden før eg kjøpte Cessnaen.
      Nå har eg krasja det uttallige ganger, men det er alltid moro, selv om eg går tilbake med et totalvrak, er det alltid så artig å sette seg ned, dra frem limen, og styre på.
      Og bare det å ha kontroll over noe som flyr, er en helt fantastisk følelse.

Denne hobbyen skal eg absolutt forsette med, og snart kjøpe mitt fly nr.2(mest sannsynelig så fort eg får god kontroll på Cessnaen) som kanskje blir et AT-40L eller en Calmato sport.
      Iallefall har eg lyst å begynne med fuel-motor.
      Etter kvert melder eg meg nok inn i en klubb også.
      Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
      Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)

Comment

Working...