Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal bytte en fueltanke på en Tucano, men i den nye tanken så er det 3 rør, et rør med klunken på , og to rør som går 90 grader rett opp etter at de går inn i tanken.
det ene røret som er 90 grader rett opp skal vell egentlig stå 90 grader ret ned vill jeg tro. siden den mest sansynlig er til fylling/tømming av tanken
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
Det vil komme litt fuel inn. Men kan være lurt å lukke gasseren mest mulig før du fyller. Men pass på at du ikke fyller på det røret som er høyest i tanken.
For at du skal få mest fuel i tanken så må det røret som er høyest gå til potta. Ellers vil det renne ut før.
det ene røret som er 90 grader rett opp skal vell egentlig stå 90 grader ret ned vill jeg tro. siden den mest sansynlig er til fylling/tømming av tanken
Hvis det ene røret skal stå rett opp, og det andre rett ned.
De to som peker oppover, burte du vri ut til siden til hvert sitt hjørne.så spruter ikke fulen over det røret til potta som slipper lufta ut når du fyller.
Mc 24 Gold retro-Hott "Nerdemax de-lux"
Skal det værra seilfly, skal det værra skallstøpt..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment