Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva slags bryter er dette?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva slags bryter er dette?

    Hei.

    Når jeg har vært på forskjellige flystriper og sett på diverse store rc fly har jeg sett flere som har en litt uvanlig strømbryter. Det er en bryter som har to eller tre knapper, og jeg har sett at man må holde inn flere knapper samtidig for å slå på strømmen.
    Tror også det er en lysdiode på disse for å indikere at strømmen er på.
    Hva slags bryter er dette? hva er fordelen med disse og hvor får man kjøpt slikt?
    Jeg har gått til innkjøp av en extra 260 30% som jeg venter på at skal komme i posten snart og har lyst på en slik bryter for det virker litt mere ordentlig enn en vanlig switch.

    Takker for svar )

  • #2
    Sikkert Emcotec sine dpsi systemer.
    Gå til Business As Usual

    Comment


    • #3
      Originally posted by hagemo View Post
      Hei.

      Når jeg har vært på forskjellige flystriper og sett på diverse store rc fly har jeg sett flere som har en litt uvanlig strømbryter. Det er en bryter som har to eller tre knapper, og jeg har sett at man må holde inn flere knapper samtidig for å slå på strømmen.
      Tror også det er en lysdiode på disse for å indikere at strømmen er på.
      Hva slags bryter er dette? hva er fordelen med disse og hvor får man kjøpt slikt?
      Jeg har gått til innkjøp av en extra 260 30% som jeg venter på at skal komme i posten snart og har lyst på en slik bryter for det virker litt mere ordentlig enn en vanlig switch.

      Takker for svar )

      Det er powerbox sin bryter. Geir Flesche skaffer/har! Hosted By One.com | Webhosting made simple
      Send en mail til Geir så får du hjelp.
      PowerBox Systems - PowerBox Systems

      Mvh OJ
      Olav Jørgensen
      Low & fast

      Comment


      • #4
        Høres veldig PowerBox ut ja.
        Det er nok denne du har sett.

        RCpro.no har PowerBox-systemer på lager i flere varienter...
        Kenneth Davidsen

        Comment

        Working...
        X