Unconfigured Ad

Collapse

Reactor fra great planes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Edvin
    • Nov 2005
    • 134

Reactor fra great planes

Hei.
    har fått tak i en reactor .46 -.70 som jeg holder på å reparere før den igjen skal ut å fly,
    men har et par "problemer".
    understellet er knekt, og hvor får jeg tak i nytt? (Høyde 22cm bredde ca 40cm)
    Mangler vingerør hvor får jeg tak i dette? (16mm * 41cm)

I tilleg har det vert en del småskader som nå er fikset.
    Halehjul er byttet og nytt festesystem...(festet i flyet ikke i roret.)
    liten skade i vingen er fikset.
    Noen små brist i kroppen rundt vingerør og feste til vingen.
    Sideror er bygd opp igjen etter div knuste områder.

Hadde tenkt å sette i en sc46 motor og håper dette holder til snill f3a flyging.
    Edvin
    ------
    http://home.no.net/hansenmh
  • Burns
    • Aug 2007
    • 108

Tower Hobbies har orginalt understell og vingerør til Reactor. Vet ikke om det er det nye eller gamle understellet de selger, det ble jo modifisert pga mye problemer med Nose over. På www.graphtechrc.com har de kompositt understell som er laget spesielt til Reactor som jeg bruker selv. Dette fungerer veldig bra og nose over problemene er også borte da dette understellet ikke er "swept back"
    Mvh
    Ståle

Comment

• Edvin
      • Nov 2005
      • 134

Originally posted by Burns
      Tower Hobbies har orginalt understell og vingerør til Reactor. Vet ikke om det er det nye eller gamle understellet de selger, det ble jo modifisert pga mye problemer med Nose over. På www.graphtechrc.com har de kompositt understell som er laget spesielt til Reactor som jeg bruker selv. Dette fungerer veldig bra og nose over problemene er også borte da dette understellet ikke er "swept back"
      Takker og bokker.
      nå er det bestilt. Prøver først med orginalt fra tower Hobbies
      Hvis ikke dette holder prøver jeg graphtechrc.com
      Edvin
      ------
      http://home.no.net/hansenmh

Comment

Working...