Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som kan forklare meg hva årsaken til at motoren i noen tilfeller
er montert med silynderen ned, eller til siden?
Det har stort sett med plasshensyn å gjøre, og designet på modellen. For mange med cowling vil det ikke gå å plassere sylinderen rett opp uten å ta et (stygt) hull på toppen, da kan det være lurere å snu motoren opp-ned da det enten er bedre plass i cowlingen eller at et hull på undersiden ikke skjemmer så mye som på oversiden.
De fleste trainere har sylinder opp eller til siden - dette letter håndtering av gløder betraktelig og disse har gjerne heller ikke heldekkende cowling.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment