Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har da prøvestartet at40'n, og som jeg tenkte kutter den etter en liten stund med snuten ned og halv tank fuel. Det tar ca 5-10 sekunder før det kommer luft i slangen. Holdt flyet i henda mens jeg tiltet på flyet opp og ned.
Dette problemet er kanskje størst med små tanker der det er vanskeligere for slangen å bøye seg. I helikopterene mine følger slangen med fuelen rundt i tanken.
Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
Futaba 12FG
Har da prøvestartet at40'n, og som jeg tenkte kutter den etter en liten stund med snuten ned og halv tank fuel. Det tar ca 5-10 sekunder før det kommer luft i slangen. Holdt flyet i henda mens jeg tiltet på flyet opp og ned.
Dette problemet er kanskje størst med små tanker der det er vanskeligere for slangen å bøye seg. I helikopterene mine følger slangen med fuelen rundt i tanken.
Det å holde flyet i hånda med nesa nedover blir ikke det samme som å fly med nesa nedover. For å få til en lignende effekt i lufta må du ha vridbar propell, som noen var inne på her, og "bremse" flyet.
Til sammenligning: du blir ikke hengende i selene når et fly er i nedstigning. Ikke engang når man flyr loddrett nedover blir man hengende i selene (Jeg har flydd en del Acro i full size).
Jeg har aldri tatt hensyn til at klunkslangen ikke kommer fram når man holder flyet nedover, og jeg har aldri hatt problemer med at motoren stopper når man flyr med nesa ned.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment