Unconfigured Ad

Collapse

kyosho edge 540 motorvalg?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opa
    • Jan 2007
    • 717

kyosho edge 540 motorvalg?

hei hei! har kjøpt en edge 540 fra kyosho på 1,4 meter og er usikker på hvilken motor jeg skal ha i den. det står mellom en sc .46 eller en o.s. fl-70 firetakt som jeg er litt usikker på, siden den stopper noen ganger. hvem av de vil passe best?
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
  • janta71
    • Mar 2006
    • 75

Jeg ville nok ha brukt os fl70 men siden den ikke er i orden så kan du bruke sc 46.Du får vel ikke plenty med power men det flyr.Jeg bruker os 55 ax i min Kyosho edge og det er power i masse vis.Bruker en Apc fun 12.25*3.75 .Vet du hva som er galt med os 70 din da.
    Min Radio
    Jr x9303 2,4 ghz

Mine fly
    Cmpro Zero 50
    Top flite Thunderbolt p47D 60
    F3a 50

Comment

• opa
      • Jan 2007
      • 717

er litt usikker på hva som er galt... den vil liksom bare ikke tenne i det heletatt
      Joakim L. T. 94-Modell
      ---------------------------------------------------
      Aeroworks - Extra 300
      Extreme Flight - Yak 54E Profile
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      C Goldberg - Cub med flottører
      OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• janta71
        • Mar 2006
        • 75

Hva slags plugg bruker du, kansje du må justere ventilene, rense forgasseren. Har oxo hatt en sånn motor men ikke noe problem med min.Justere axlerasjons skruen etc. Du kjenner sikkert noen som kan hjelpe deg å få justert motoren.
        Min Radio
        Jr x9303 2,4 ghz

Mine fly
        Cmpro Zero 50
        Top flite Thunderbolt p47D 60
        F3a 50

Comment

• spacewalker
          • Dec 2006
          • 144

Jeg har YS 63 i min Edge.Går meget bra med den motoren. Alltid krefter til overs. OS 70 er normalt en litt lat motor, men som regel meget stabile. Noe er galt med gløding/fuel tilførsel som du må finne ut av. Mitt personlige syn er at 4 takt gjør seg bedre i slike modeller. Og det blir mindre støy av 4 taken. Men det er jo alltid opp til den som eier modellen.
          Fly well-make my day!

Comment

Working...