hei hei! har kjøpt en edge 540 fra kyosho på 1,4 meter og er usikker på hvilken motor jeg skal ha i den. det står mellom en sc .46 eller en o.s. fl-70 firetakt som jeg er litt usikker på, siden den stopper noen ganger. hvem av de vil passe best?
Unconfigured Ad
Collapse
kyosho edge 540 motorvalg?
Collapse
X
-
kyosho edge 540 motorvalg?
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allTags: None -
Jeg ville nok ha brukt os fl70 men siden den ikke er i orden så kan du bruke sc 46.Du får vel ikke plenty med power men det flyr.Jeg bruker os 55 ax i min Kyosho edge og det er power i masse vis.Bruker en Apc fun 12.25*3.75 .Vet du hva som er galt med os 70 din da.Min Radio
Jr x9303 2,4 ghz
Mine fly
Cmpro Zero 50
Top flite Thunderbolt p47D 60
F3a 50 -
er litt usikker på hva som er galt... den vil liksom bare ikke tenne i det heletattJoakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
Hva slags plugg bruker du, kansje du må justere ventilene, rense forgasseren. Har oxo hatt en sånn motor men ikke noe problem med min.Justere axlerasjons skruen etc. Du kjenner sikkert noen som kan hjelpe deg å få justert motoren.Min Radio
Jr x9303 2,4 ghz
Mine fly
Cmpro Zero 50
Top flite Thunderbolt p47D 60
F3a 50Comment
-
Jeg har YS 63 i min Edge.Går meget bra med den motoren. Alltid krefter til overs. OS 70 er normalt en litt lat motor, men som regel meget stabile. Noe er galt med gløding/fuel tilførsel som du må finne ut av. Mitt personlige syn er at 4 takt gjør seg bedre i slike modeller. Og det blir mindre støy av 4 taken. Men det er jo alltid opp til den som eier modellen.Fly well-make my day!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment