Unconfigured Ad

Collapse

Hvor får man kjøpte Enticement?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hanzo
    • Nov 2005
    • 845

Hvor får man kjøpte Enticement?

Bestilte meg en slik fra RCPro. men dessverre hadde nok Postman Pat en dårlig dag, og den ankom sånn passe knust. Forhørte meg med RCPro, og de fikk ikke inn nye før om rundt 2 måneder. I mellomtiden sitter jeg her da med fult elektrooppsett, 3 batteri og et pass stort inndoor behov som ikke blir dekket med det første...

Smallsize hadde disse før, men ikke nå lengre. Noen som vet om noen som har disse noenplass? Webshope som kan sende helst
  • Lille_Thomas
    • Sep 2008
    • 364

Fant bare denne her plassen som har, så du kan jo ringe dem å høre

Thomas Rongve

Comment

• Hanzo
      • Nov 2005
      • 845

Close, but no sigar

De hadde en ikke på lager, men fikk den muligens inn rundt overgangen til Februar. Noe nærmere altså, men om noen vet om en plass der disse finnes på lager, vær snill å gi et vink.

Comment

• Quadrocopter
        Moderator
        • Aug 2007
        • 6357

Originally posted by Hanzo
        Bestilte meg en slik fra RCPro. men dessverre hadde nok Postman Pat en dårlig dag, og den ankom sånn passe knust. Forhørte meg med RCPro, og de fikk ikke inn nye før om rundt 2 måneder. I mellomtiden sitter jeg her da med fult elektrooppsett, 3 batteri og et pass stort inndoor behov som ikke blir dekket med det første...

Smallsize hadde disse før, men ikke nå lengre. Noen som vet om noen som har disse noenplass? Webshope som kan sende helst
        Ring Morten på Smallsize på lilletorget i Oslo og hør om han har flere igjen - han hadde noen for noen uker siden.

Comment

• Illusion
          • Jun 2008
          • 703

Kan jo prøve våre naboer

Comment

• Hanzo
            • Nov 2005
            • 845

Da snakket jeg akkurat med en hyggelig kar fra Smallsize Bergen, og ny modell er på vei med posten. Takk for hjelp her alle sammen

Comment

Working...