Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei! har fløyet div. fly i rundt 3 år nå og føler meg klar for bensin jeg liker best 3D/acroflyging, men hadde kansje vært best og starte med en cub eller lignende? er 15 år og skal ha konfirmasjon i mai så det blir nok ikke noe før det. noen som har noe tips til en liten stakkar? hadde tenkt på noe mellom 20-50 kubikk.
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
Hei du.
Sd, thunder tiger modellene eller lignende er meget bra modeller til en fornuftig penge(bare et eksempel).Dl ,crrcpro osv er bra motorer til en bra pris.
Eller så ligger det noe på brukt markedet også. Men kjøp et merke som folk har erfaring med
Men yak,extra,katana osv er snille som trainere. hvertfall om det er et vettu merke.
Kommer an på hvor mye kroner man skal legge i det, men en piper cub er jo snill å fly og en yak 54 eller tilsvarende av kjent merke er jo greie å fly bare man har små utslag til å begynne med og heller øke på etterhvert ...
Ta en en titt på www.rcmarked.no
Hos Mikronor har de Above All sin Extra 300 XL med 26 Crrc pro til 4 tusen. Har denne med elektro og en med bensin som venter på jomfrutur. Dette er et fly som flyr veldig bra, men har vel ikke utpreget 3D ror og egenskaper, men mere acro/IMAC stil. Flyene selges også hos Fullkontroll.se (det er vel de som har merket)
takker! hadde tenkt mellom 5-7000,- komplett. noen flere? og hva ville dere helst startet med? 26 eller 50 cc? er litt i tvil der, hvis jeg tar 26 cc blir nok den byttet ut ette en stund før jeg kjøper en 50 cc jeg har lenger (tror jeg da)
Joakim L. T. 94-Modell
Aeroworks - Extra 300
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
takker! hadde tenkt mellom 5-7000,- komplett. noen flere? og hva ville dere helst startet med? 26 eller 50 cc? er litt i tvil der, hvis jeg tar 26 cc blir nok den byttet ut ette en stund før jeg kjøper en 50 cc jeg har lenger (tror jeg da)
Sparer du til en 50 ccm maskin så har du ganske mange modell valg senere om du skulle bruke motoren i andre fly.
Det finnes jo mange forskjellige merker med både 1 dekkere og 2 dekkere i 50 ccm klassen.
Anbefaler deg å kjøpe en 50 ccm
Med 5-7000 ville jeg difinitivt satset på et brukt fly med 50cc..Skal du kjøpe alle duppeditter som skal være i et slikt fly så kommer du ikke i mål med 7000. Men du vil kunne kjøpe et pent brukt 50cc fly.
ja... tror nok det blir en 50 bare jeg ikke finner noe billig. men i slike modeller: kan man bruke en vanlig 10 kanals mottager eller er den ikke stor nok?
Joakim L. T. 94-Modell
Aeroworks - Extra 300
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
OMP - Katana V2
ja... tror nok det blir en 50 bare jeg ikke finner noe billig. men i slike modeller: kan man bruke en vanlig 10 kanals mottager eller er den ikke stor nok?
Jeg bruker 8- kanals mottaker på min 33% SD extra, det er AKKURAT nok.
Her har du et 50cc alternativ, komplett til rett over 6 lapper: http://www.throttlestore.com/januars...5.aspx?lang=NO
Har ikke prøvd det selv, men en i klubben har en slik og er meget godt fornøyd - mye for pengene!
Det holder i lange baner. Bruker bare 7 kanaler i en 2,6 meter jeg har med 106ccm
Bruker heller bare 7 kanaler i en 3 metring også.
Dropper du bde kill switch og choke fra sender så klarer du deg med 6 kanaler
2 kanaler til balanseror
2 kanaler til høyderor
1 kanal til sideror
1 kanal til throttle
1 kanal til Kill switch
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment