Unconfigured Ad

Collapse

Sponser stickers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LarsO
    • Dec 2007
    • 1273

Sponser stickers

Er det noen som vet om noen, en eller annen butikk som selger "sponsor" dekal ark?
    Feks. om jeg hadde trekt et fly i redbull fargeskjema, men trengte dekalene for å komplettere det.
    Har sett litt på dekalsett til motorsykkel team Repsol, Marlboro, Lucky Strike osv., men finner ikke decaler som er små nok til flykropp.
    Dere skjønner sikkert hva jeg mener...
    Noen som vet?
    Attached Files
    Last edited by LarsO; 01-02-09, 00:05.
  • piper
    • Jan 2005
    • 378

Hei!

Personlig har jeg brukt et firma som heter textshop til alt innen decals. Mailer bilder med ønske om størrelse, får alt på store ark ferdig til å legge på modell. Tror metoden kalles applisering, tynn og meget sterk film som t.o.m. tåler å tas av og legges på på nytt, klarlakker over and that,s it!

mvh Terje
    Terje Pedersen

Indre Østfold Modellflyklubb

91399490

Comment

• Jøllsrud
      • Oct 2007
      • 469

Dra til et firma som driver med reklame innen skilting og den biten.
      De kan nok lage det meste til deg.

Comment

• Olavjoergensen
        • Jun 2005
        • 2208

Originally posted by Lars Odland
        Er det noen som vet om noen, en eller annen butikk som selger "sponsor" dekal ark?
        Feks. om jeg hadde trekt et fly i redbull fargeskjema, men trengte dekalene for å komplettere det.
        Har sett litt på dekalsett til motorsykkel team Repsol, Marlboro, Lucky Strike osv., men finner ikke decaler som er små nok til flykropp.
        Dere skjønner sikkert hva jeg mener...
        Noen som vet?
        Disse gutta lager alt etter mål, bilder eller beskrivelse. Har brukt de flere ganger til modellfly dekaler

Mvh OJ
        Olav Jørgensen
        Low & fast

Comment

• arvid
          • Nov 2006
          • 1547

Vår eminente seilflyger Jo Grini tror jeg også kan lage dekaler. Han lagde hvertfall noe for meg for en stund siden, og det var helt topp.

Comment

• Litespeed
            • Jun 2005
            • 1064

Originally posted by arvid
            Vår eminente seilflyger Jo Grini tror jeg også kan lage dekaler. Han lagde hvertfall noe for meg for en stund siden, og det var helt topp.
            Han har lagd til meg og, meget bra dekaler av det meste, av høy kvalitet...billig ern å.
            Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

Working...