Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Hvor får man tak i flottører til multiplex mentor?
Hvor får man tak i flottører til multiplex mentor?
Noen som vet hvor man kan få tak i flottører til multiplex mentor?
Vil ut å fly nå som det er snø. Har vært borti her på forumet at multiplex skal/har laget flottører til dette flyet, men finner ingen flottører på nettet.
Noen som vet hvor man kan få tak i flottører til multiplex mentor?
Vil ut å fly nå som det er snø. Har vært borti her på forumet at multiplex skal/har laget flottører til dette flyet, men finner ingen flottører på nettet.
IMPX har iallefall flottører til Mini-mag.
Søk etter 'Multiplex Flotører for Mini Mag'
Se der ja....synd de ikke har kommet ut med dem enda.
Vet at "andersh" har montert flottører på sin mentor. Gamle EZ flottører stod det at det var.
Har prøvd å søkt på ez flottører men finner ikke noe. Er også usikker på hvordan det bakerste flottørfestet skal monteres på flyet siden det har halehjul.
Mår min lille e-starter klarte å fly med både 150 g kompaktkamera og 150 g flottører burde en så stor modell klare å fly med 300 g glassfiberflottører.
Har sett litt på linkene, og der er et par gode flottører. Men har tenkt litt, siden ski ble nevnt her. Flottørene skulle brukes kun til å lande på snø med, så hvis ski er like greit tror jeg at jeg heller kjøper de dubro skiene som "quadrocopter" linket til over her, for da slipper jeg å måtte ødelegge noe på flyet for å sette inn ekstra fester. Så kan jeg heller vente imens og se om ikke multiplex kommer med et sett flottører som er beregnet til mentor med tanke på fester osv.
Hvordan er ski hvis det er litt puddersnø? Går det fint? Flyvekta er ca 2kg på mentoren.
Jeg har brukt de Dubro-skia på en 60 size akromaskin på 3,5 kg. Det funka veldig bra på puddersnø, da fløt flyet oppå når den fikk fart, men ikke så bra senere når snøen fikk en litt hard hinne, da sank den nedover med fart. Det er mulig det ikke skjer med så lett fly som Mentoren.
Hmm...usikker nå. Men tror jeg prøver de skiene for å se hvordan det går. Så håper jeg at multiplex kommer med et flottør kit snart....hvis ikke får jeg prøve å finne en løsning på flottør problemet.
Var innom modellflybutikken i dag å fant hva du leter etter. Flottører i foam som egentlig er til en Wilga men passer sikkert på MPX'en din, billige var de også!
Vingespenn: 163 cm
Lengde: 117 cm
Vekt: ca 2000 gram
Så jeg er redd for at mange av glassfiber flottørene kan bli litt tunge for denne Elapor modellen
Kan du ikke bare dra ned på bygger'n å kjøpe deg en grønn eller rosa isoporplate å skjære og slipe til du har akkurat det du vil ha? Koster ikke mye ,og i tillegg får du kosestunden på hobbyrommet...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment