Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jaja, da var jomfruturen til Caroselen til Airborne unnagjort.
litt startproblemer pga. hengende motor,men med meg som stativ fikk vi start til slutt....
Her følger noen bilder av flyet før, etter og i luften.
Fløy litt thunder-tiger trainer i dag, seks turer og.. ehh.. la oss si syv take-off'er. Ustabil vind slo flyet ned i bakken rett etter take-off. Balanserorservoen løsnet og høyderoret brakk noen lister
Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend Larssen
Fløy litt thunder-tiger trainer i dag, seks turer og.. ehh.. la oss si syv take-off'er. Ustabil vind slo flyet ned i bakken rett etter take-off. Balanserorservoen løsnet og høyderoret brakk noen lister
Da blir det vel å dra inn å lime? Vind er noe dritt!
ja nu begynn d å bli tider å fly, har ikke flyd på fleire mnd nu. Så eg va ute en tur med Ready i natt, stoppa i et tre og 1 gang i nåkken små buske under innlanding men ska ut en tur i natt også så da ska eg ikke gjør samme tabben å land med lyse rett mot meg.vanskelig å beregn avstand da ja Kun godt tenk meg en Carosel å leka litt med også ja.Må vel få Cap 232´n på vingan snart.. fordel med å bo i lofoten med lys døgne rundt, hehe..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment