Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
The 网红爆料, Baltimore (UMB) is the state鈥檚 public health, law, and human services university devoted to excellence in professional and graduate education, research, patient care, and public service.
Syntes modellene er kjempe flotte jeg.
Modellflya er ikke så gærne de heller
Mvh OJ
Hehe, ja modellene trekker ikke ned nei....
Digger fargeskjemaene på disse flyene, spes. den rød-sort-gule.. En i klubben min har akkurat ferdigstillt en 85cc av denne, gleder meg til å se den i luften. Slicken er også rå...
Det bør vel uten tvil være potensiale for disse flyene her på berget.
Hei.
Jeg er akkuratt ferdig med en 75cc Extra 260 fra Dietrich.
Jeg handla dette flyet med en DA-85 sent i høst. Synest kvaliteten er Veldig bra og all hardvare følger med, og dette er i tillegg veldig bra.
Det er så bra tillaget at det likner ikke bygge sett lenger , men ett monteringssett.
Kevin Dietrich var veldig hjelpsom og serviceinnstilt så det var ingen problemer og få denne hjem, men man må jo selvfølgelig betale moms av hele sulamiten til og med av frakta hjem .
Skulle ikke vært lovlig på "leketøy"
Så ett slikt fly er og anbefale, dette skal snart prøveflys, så da kommer jeg tilbake med en liten bildeserie og flyegenskaper.
Svein
Der ligger komplett byggebeskrivelse lagd av meg for en klubb i USA. Her får du bilder og all info du trenger. Skulle ikke dette være nok så får du si fra (",)
Svein
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment