Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
3,208.88 NOK + Moms ...... enig det må være en bra Deal ... står jo på sia at det er fri frakt til Norge
flere fine modeller der "Sikle" men men
Alf-Reidar Mortensen
Mine fly
33% ExtremeFlight Extra 88"3w55xi
30% yak 54 dl50
Edge 540 CRRCpro GF45i (Satt i et hjørne)
PA Ultimate Amr
MC-24/Hott
Under Bygging
Brian Taylor Supermarine Spitfire MkIX 83"
Midlertidig stopp
Har bestilt to-tre pakker derfra, og alle har kommet vel frem. Den største var en katana og dl50-kombo. Alle pakkene har vært så godt pakket og beskyttet at jeg har aldri sett maken fra noen annen leverandør.
Tror det eneste som kan skade pakkene derfra er direkte ild fra tungt artilleri.....
Virker slett ikke galt. Men bør nok være litt obs på rorhorn. Mine var grove og fine, men med en svak konstruksjon. Prøvde de allikevel, men et bal.ror horn røk i luften. Så det blir utskiftning av alle horn.
Det er vel kanskje litt slik at man får det man betaler for?
Med unntak av rorhorn-affæren er jeg godt fornøyd med min modell, og angrer ikke.
Det ble en rimelig og grei intro til (for meg) stor modell.
EDIT: og Hawk propellene jeg har kjøpt der har vært velbalanserte, uten justeringsbehov. -Men det er det sikkert mange andre trepropeller som er også, jeg har bare aldri prøvd andre. Bortsett fra en Vess jeg boret opp for en kompis, den var ikke i balanse og sikkert litt dyrere...
Men det store spm er jo hvilken combo jeg skal gå for, CRRCpro26cc, SPE26 eller SPE43.
Noen tips?
-SPE 43 tror jeg blir for stort
-SPE 26 passer nok bedre
-CRRCPRO ville jeg gått for, har en slik selv og føler jeg har fått veldig mye motor for pengene, startet og gikk slik den kom og drar godt. Greit å få tak i reservedeler i Norge(jeg krasja å trengte en del)throttlestore.com sa til meg på mail at de ventet inn ymse deler til disse motorene.
Jeg har fått testet endel propeller på min nå,(sitter i en 1,8 mtr Giles fra Cmpro) 16x8 helt feil 16x10 OK 18x8 OK har nå satt på 17x8 og regner med at det blir den rette propellen: )
(de andre motorene kan være gode men jeg har ingen erfaring med dem)
-SPE 43 tror jeg blir for stort
-SPE 26 passer nok bedre
-CRRCPRO ville jeg gått for, har en slik selv og føler jeg har fått veldig mye motor for pengene, startet og gikk slik den kom og drar godt. Greit å få tak i reservedeler i Norge(jeg krasja å trengte en del)throttlestore.com sa til meg på mail at de ventet inn ymse deler til disse motorene.
Jeg har fått testet endel propeller på min nå,(sitter i en 1,8 mtr Giles fra Cmpro) 16x8 helt feil 16x10 OK 18x8 OK har nå satt på 17x8 og regner med at det blir den rette propellen: )
(de andre motorene kan være gode men jeg har ingen erfaring med dem)
Christer
Takker for nyttig info Så nettopp at yaken også kan leveres med MLD28 eller SPE28 som den også kalles. Leste en grei repotarsje om den hær:
Peak Model anbefalte MLD28 som beste alternativ til dette flyet. Men så er det som du sier da, enkelt å få i reservedeler til CRRCpro motorer i norge. Vet ikke om noen fører deler til Cermark....
-Tomas
Trondheim Modellflyklubb
Extra 330L 30% MT-50i
Mustang P-51D ASP91FS
HS Cap 232 .60 Brushless
Mini Funtana
ST-Model Twin dragon
Lazer Model Colibri .25
HK-450
Ble Yak 54 71" MLD28 Combo. Modellen blir utstyrt med 3X HD-9110MG (elevator, aileron), HD-9150MG(rudder) DS821(throttle), Opto Kill Switch, Spektrum AR7100. Batterier er jeg litt usikker på, sugen på lipo både til tenning og Rx. Noen synspunkter? Kommer til å bruke Hawk 16x8 propell til innkjøring og 18x6 i lufta.
Blir en fin budsjettmodell som inngang til bensin. Kan legge ut byggetråd hvis noen er interessert....
Attached Files
Trondheim Modellflyklubb
Extra 330L 30% MT-50i
Mustang P-51D ASP91FS
HS Cap 232 .60 Brushless
Mini Funtana
ST-Model Twin dragon
Lazer Model Colibri .25
HK-450
Har du noen eksempler på slike batterier? Vet Hyperion har, men balansepluggen må bygges om for å passe B6 ladern min, blir det ikke enklere å kjøpe en regualtor?
Originally posted by jeeeeeeright
Og vi vil ha byggeblogg. Akkurat denne pakken står for tiden øverst på ønskelista for undertegnede, så dette skal jeg følge med på!
Byggeblogg kommer
Trondheim Modellflyklubb
Extra 330L 30% MT-50i
Mustang P-51D ASP91FS
HS Cap 232 .60 Brushless
Mini Funtana
ST-Model Twin dragon
Lazer Model Colibri .25
HK-450
Elefun og rcpro er de i Norge som jeg har sett som har..
A123 deler visst teknologi med Life cellene ja, ser de fleste ikke er orginale A123 celler, hva som er den store forskjellen vet jeg ikke(sikkert noen som kan fylle inn), jeg bruker de fra elefun og er sålangt veldig fornøyd.
På den modellen du har handlet så er det vel greit med 1100mah på tenning og 2300mah til mottaker. Rcpro har begge størrelsene.
Jeg bruker en Bantam BC6(er det den du har?)i tilfelle har den Life program, jeg har forstått det slik at det ikke er så viktig å balansere disse batteriene.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment