Unconfigured Ad

Collapse

Lage slepekobling på Taxi 2400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stin
    • Jan 2007
    • 629

Lage slepekobling på Taxi 2400

Hei.
    holder på og ferdig stille en Taxi2400 og skal lage til en form for slepekobling på den lurer da på om de er noen her på forumet som har gjort de på en slik modell?? og kansje har en grei forklaring på de og kansje noen bilder av de??
    mvh Stin
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
  • _wizard_
    • Nov 2005
    • 224

Slepekobling

Se i denne tråden:

http://www.modellflynytt.no/showthre...ight=taxi+2400

Lurt å bruke søkefunksjonen på forumet
    Med vennlig hilsen
    Baard Lindberg
    Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

Comment

• Stin
      • Jan 2007
      • 629

[QUOTE=_wizard_;211851]Se i denne tråden:

http://www.modellflynytt.no/showthre...ight=taxi+2400

Lurt å bruke søkefunksjonen på forumet [/QUOTE

er de din Taxi?? de var jo greie bilder men lurer på en ting hvordan festet du koblingen??
      sveiset du koblingen på en alu plate??
      Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
      På vei inn i Hangaren.
      Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• _wizard_
        • Nov 2005
        • 224

Slepekobling

Det er min Taxi ja....

Sveiste selve koblingen til 2 aluflater som er skrudd fast i bjelken som vingen er festet i bak. Servoen er festet i aluminiumet den også. Jeg boret hull på langs av bjelken og skrudde koblingen fast i bjelken i bakkant. Det er derfor jeg har tatt vekk noe trekk rett i bakkant av koblingen. For å komme til. Koblingen fungerer utmerket og er festet godt.

/Baard
        Med vennlig hilsen
        Baard Lindberg
        Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

Comment

• joo
          MFN Skribent
          • Nov 2002
          • 6936

Skulle visst legge ut bilde av min løsning på slepekobling på Taxi... men husker ikke hvilken tråd jeg lovte det i. Uansett; denne tråden er vel like god til det som den andre tenker jeg.

Lagde en "dert" av en bit alu-vinkel. Skrudd i bakre bjelken for vingeskruene som bildene viser.

Fylte hullet i bjelken med noen lag finèr, limt inn med epoxy. Det må kappes en bit av vingebakkantene selvsagt så den passer på...
          Attached Files
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...