Unconfigured Ad

Collapse

Balsa-hvor?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larner
    • Jun 2004
    • 8

Balsa-hvor?

Vet noen om det finnes basaforhandlere i Oslo + omegn?
    Det er jo to modellhobbybutikker i Oslo, vet noen om de fører dette?
    Jeg har ringt til forskjellige butikker som maxbo, montèr o.l. men ingen av de kjedene fører dette.
    Syns det blir for kjipt å bestille fra nett hver gang jeg oppdager at jeg mangler en pitte liten balsalist.

Lars
  • Superstar40
    • Dec 2002
    • 1667

Både Hobbyland i Skovveien (bak slottet) og Smallsize på Lilletorget (bak Spektrum) har balsa og byggematerieler. Etter at Norwegian la ned på Sagene har Smallsize fått ett betraktlig bedre utvalg i byggematerialer.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Skjønner egentlig ikke problemet...
      Det er bare å handle noen bunker av diverse dimensjoner. Har selv alltid en masse sånt liggende og når det er lite av enkelte dimensjoner handler jeg inn en del neste gang jeg er innom ei sjappe. Da er det bare å legge høyre lanken ned i den store eska med materialer og hente det jeg trenger selv om det er julaften.
      Gjelder selvsagt ikke bare byggematerialer men også lim, hengsler, rorhorn, hjul, servoer, støtstenger osv.
      Alltid beredt!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Jon Wold
        • Sep 2002
        • 949

Smallsize har en del ved og de skal utvide med enda mer treverk i kjelleren. Det er en del byggere som krever bedre utvalg i treverk her i by'n etter at NM gikk inn.
        MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

Working...