Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Akuratt kjøpt meg et nytt fly fra rcmarked. Senderen klipte over ca hengslene for å få plass i esken han sende flyet i og nå har jeg problemet med å få de ut. Noen som har noen god erfaring med detta?
Finnes det noe du kan dryppe på hengslene slik at super limet glipper?
Du kan jo prøve med aceton eller neglakk-fjerner uten aceton (begge deler er skikkelig jævlige løsemidler som gjør deg svimmel og kvalm innendørs), eller s.k. "debonder".
Jeg ville ikke giddet å prøve, men heller re-hengslet ved hjelp av Du-bros "hinge slotter kit". Hengslene monteres ved siden av de originale.
Men er det plass ved siden av hengslene til nye hengsler? hvis ja, da tegner du opp antall streker for hver hengsel og bruker et 1mm bor å borrer opp langs hver hengslemerke med tette mellomrom, så bruker du en skarp nr11 knivblad og skjærer ut resten og limer inn på nytt.
Eller du kan ta en tynn kappeskive på dremelen og rett og slett frese ut den gamle hengselen, hullet blir da litt stort så jeg anbefaler å ettermontere dubrohengsler med pinne da de fyller hullet bedre.
Håper det hjalp.
Futaba 10C Fasst
Last Down 3XL V3
Spirit Elite
Primo
Hellcat
Sukhoi
Pt 19
Ucd
Bossanova
Giles 202
Boomerang
Mojo
Ultra Stick
Riva Silver X
Laser 3d
Hobbyrommet er fullt av leker.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment