Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tegninger/forslag til 60/90 akrofly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tegninger/forslag til 60/90 akrofly?

    Vet ikke helt om det her er riktig kategori å poste i, men jeg fyrer løs uansett: Har lenge hatt lyst til å få meg noe større fly (joda, 40 size er morsomt en stund, til kan til og med virke stort, men blir lei av det også etter hvert ).

    Jeg har desverre ikke så alt for romslig budsjett å bruke på nytt fly, bare motoren vil jo koste en del penger. Jeg kan kjøpe ting i London, så jeg sparer vel litt penger der håper jeg på.

    Det nye flyet jeg har tenkt til å bygge (kjøpe nytt i butikken blir dyrt ) kommer primært til å brukes til akro-flygning, sannsynligvis en del trening på nordic programmet.

    Blei litt mye rot her, men håper det er mulig å få noe saklig ut av det likevel Noen som vet om/har en tegning av et fly som kan egne seg til dette? Har sett i seksjon for tegninger, men der var det bare old-timere som ikke egner seg helt for mitt formål

  • #2
    Hei Thomas

    Du kunne jo f. eks. bygge Olas Spigas 3 hvis du ikke har noe imot å holde deg innenfor 40 størrelsen? Ellers er jo spigas 90 et alternativ, men dette blir jo endel mer kostbart.... hadde selv en 90, men hadde ikke råd til å gjøre den ferdig

    Har du forresten fløyet i det siste? Dårlig med turer til jarlsberg for meg ihvertfall...

    Jaja, vi snakkes!

    Petter

    Comment


    • #3
      Nesten hele poenget var å få noe større en 40 size, jeg har en Tracer som jeg fløy i høst, flyr jo greit nok den, er ikke det, men vil gjerne ha noe litt større.

      Har ikke flydd noe særlig på veldig lenge jeg, blir bare litt combatving sånn en gang av og til...

      Comment


      • #4
        var også utei hagen i dag og fløy luna( alternativ til vector), fant ut at den er ok som hlg med mikroservoer( bruker 16grams)... har enda ikke fått prøvd meg på hang, har du?

        vurderer å starte "team slottsfjellet" , si i fra hvis du vil være med hehe

        petter

        Comment


        • #5
          I forbindelse med dette prosjektet, kunne jeg tenkt meg en guide til hvordan lage glassfiberkropper. Har skjønt hvordan man f.eks. kan lage en cowling i glassfiber, men det blir jo en del mere problemer når det er en hel flykropp som skal lages. Noen som veit om en guide på nettet et sted eller kan forklare hvordan det gjøres på en grei måte?

          Fikk du den privat melding saken petter? Var noe problemer med den i går, og kunne ikke finne mailadressa di, håper på at den kom fram

          <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Thomas Revå den 2002-04-02 20:22 ]</font>

          Comment


          • #6
            En artikkel om det hadde vært ønskelig, men desverre kan jeg ingen ting om det. For å oppfordre alle lesere til å sende inn artikler, modellreviews, stevnerapporter, nyheter mm. Kommer vi nå til å begynne å dele ut noen gavekort(til de som er mest aktive på den fronten). Gavekortene blir på 500.- Hvor mange det blir er ennå uklart. Mer informasjon kommer snart

            Comment

            Working...
            X