Hei igjenn.Har siden sist jeg var her kjøp en SC 61 2T som jeg har montert på min Ready. prøvde først den med en ACP 12x8 prop og den var utrolig fin på alle turtall, å Readyen oppførte seg så fint som den aldri har gjort
men så for den proppellen i knas. Da kjøpte jeg 3 stk ACP 12x6 og 2 stk Master Airscrew 13x6, med ACP 12x6 fik readyn god aksrelasjon og god fart i luften men disse propellene er jo så stiv at di knekker for d minste så nå har jeg bare 1 igjenn. Monteret så Airscrew 13x6, motoren hadde ingen prob med å takle dene størrelsen men opplevde da at readyn ble neste umulig å få til å lystre sideroret på bakken(har ikke bakhjul) så mitt spørsmål er da er dette en typisk ting vist propellen blir for stor??
fikk ikke prøvd den i luften da jeg klarte å kjøre hånden i propellen så jeg måtte bare pakke samme i hu og hast mens blode rant at noen stygge kutt(2 gangen nå, skal jeg snart lære..)

fikk ikke prøvd den i luften da jeg klarte å kjøre hånden i propellen så jeg måtte bare pakke samme i hu og hast mens blode rant at noen stygge kutt(2 gangen nå, skal jeg snart lære..)
Comment