Unconfigured Ad

Collapse

Trenger anbefaling elektro trainer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6935

Flott!
    Da lærte jeg litt nytt i dag også, og har ikke villedet noen
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Styr unna SENTRY regulatoren, har 4 stykk liggende som aldri kommer inn i et fly igjen!

PLUSH er en bra regulator til en fornuftig pris, men den blir nå erstattet av TURNIGY K-Force serien (eller HobbyWing Platinum).
      Denne ESC'en er litt dyrere men vesentlig mer moderne og fleksibel, den støtter en mengde flere funksjoner blant annet Governor mode som fungerer (PLUSH og SENTY har begrensninger i Gov-mode).
      K-Force serien har også muligheter for opplasting av ny firmware.

Har standardisert på PLUSH i alle modeller hor maksimal ytelse ikke er påkrevet, har nå begnt å bruke K-Force og kommer garantert til å bytte ut noen PLUSH ESC'er med denne.

Det gamle prog kortet som du henviser til virker ikke på de nye ESC'ene!
      Last edited by Quadrocopter; 30-06-09, 14:10.

Comment

• Erik er snill
        • Aug 2008
        • 86

Originally posted by Quadrocopter
        Styr unna SENTRY regulatoren, har 4 stykk liggende som aldri kommer inn i et fly igjen!
        Kan du si noe mer om dette? Jeg har en slik liggende uten at den er tatt i bruk og hadde tenkt å putte inn flere pga. switchende BEC. Jeg har problemer med at ESCene ofte blir veldig varme pga BECen og dette unngås ved å ha switchene BEC. Et alternativ er å ha en ren BEC, men da blir den en ekstra boks bed kabler i flyet ...

Erik

Comment

Working...